neděle 18. října 2015

Vyhlášení soutěže



V soutěži se nám sešlo 15 soutěžních odpovědí a je čas na vyhlášení vítěze. Nejprve bych ale ráda vám všem poděkovala, za to, že sem chodíte, čtete, zajímáte se a komentujete. Děkuji vám za vaši přízeň a doufám, že se sem budete i nadále rádi vracet. S radostí jsem si přečetla všechny vaše komentáře. Vážím si vašich pochval a cením si i komentářů, ve kterých mě pobízíte ke změně designu. Nad vylepšením designu uvažuji, ovšem dlouho mi trvá, než se k nějaké větší změně rozhoupu, takže to nebude hned. Ale pracuji na tom :)

A teď už k samotnému vyhlášení. Nejraději bych vás odměnila všechny, ale bohužel, výherce tentokrát může být jen jeden. Výherce náhodně vylosoval random.org.
Knihu Antibohyně vyhrává:
Charmedka

A té velmi gratuluji k výhře a doufám, že ji knížka potěší a bude se jí líbit :)Výherce má 48 hodin na odpověď, pak proběhne další losování. A vy ostatní, nevěšte hlavu, štěstí se na vás určitě usměje příště. Třeba to bude právě v další soutěži na tomto blogu. Už teď můžu prozradit, že chystám další soutěž na Vánoce.:)




4 komentáře:

  1. Moc gratuluji k výhře, vypadá vážně pěkně. A tobě ještě jednou mnoho úspěchů - veškerá chvála je zasloužená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu :) A přeji ti, ať se na tebe taky brzy usměje štěstí v jiné soutěži :) Já jsem v jádru hrozně hodná, takže nejraději bych vás odměnila všechny :) Škoda, že to nejde :)

      Vymazat
  2. Gratulujem výherkyni a snáď sa mi pošťastí v inej súťaži :-)

    OdpovědětVymazat