pondělí 5. října 2015

Vychází v říjnu


Mezi dvěma světy - Scott Westerfeld - CooBoo
Smrtící dotyk (Vyvolená bohy #1) - Melinda Salisbury - Fragment
Vidořád (Kostičas #2)- Samantha Shannon - Host
Mechanický anděl (Pekelné stroje #1)- Cassandra Clare - YOLI


Smrtná zima (Smrtná zima #1) - Kate A. Boorman - Host
Pán věže (Stín krkavce #2) - A. Ryan - Host
Koruna tří: Prokletý král (Koruna tří #1)- J.D. Rinehart - Host
Nová planeta - Martin Vopěnka - Mladá fronta


Kráska a zvíře: Někteří ztratili vše (Kráska a zvíře #2) - Nancy Holder - Baronet
Pod kůží - Sabine Durrant - Paseka
OTKA: Ošklivá tlustá kamarádka - Kody Kepling - CooBoo
Sněží, sněží - John Green, a další - YOLI


Dívka, již jsi tu zanechal - Jojo Moyes - Ikar
Samec (Cocktail #4) - Alice Clayton - Mladá fronta
Hra s láskou - R. Mathewson - Mladá fronta
Leo (Znamení lásky #1)- Mia Sheridan - Baronet


Než jsme se poznali - Lucie Whitehouse - Beta- Dobrovský
Bořulivák (Mighty Storm #1) - Samantha Towle - Baronet
Láska pod parou (Frigid #2) - Jennifer L. Amentrout - Baronet
Řekni mé jméno (Stark #1)- J. Kenner - Baronet

15 komentářů:

  1. Wow, tak už mám vybrané minimálně 4 knížky :D Bezpodmínečně si musím přečíst Vidořád, Pána věže, Sněží, sněží a novou Jojo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž bych měla vybrané jenom čtyři knížky :) Mě jich padlo do oka nejméně 10 :D

      Vymazat
  2. Hrozně se těším na nového Westerfelda :) Pod kůží vidím poprvé, ale podle obálky nevypadá vůbec špatně. Musím si o tom něco zjistit :)
    Ráda si přečtu Sněží, sněží a novou Jojo :) Otku (s tím názvem se asi nesmířím :D) jsem četla v originále a celkem mě to bavilo :)
    Pane jo, je toho celkem dost, doufala jsem, že už do konce roku nebudu tolik v pokušení, ale ono naopak asi přichází nejhorší období :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otka...Souhlasím, ten název je podle mě hrozný :D Ale nebudu knihu soudit jenom podle něj, už se těším, až si ji přečtu :) Jo, bojím se, že teď přichází knihobraní, to nejlepší období, po kterém, jak se obávám, moje peněženka moc plná nebude :D

      Vymazat
  3. Tesim se na novou Jojo Moyes a konecne se musim dostat ke Krasce a zvireti :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr :) Já si zase říkám, že už bych si konečně mohla najít čas a přečíst si nějakou knížku od Jojo Moyes :)

      Vymazat
  4. Na říjen je naplánováno obrovské množství lákavých knih :D a na hodně z nich mám zálusk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento měsíc vážně vycházejí samé lahůdky a ještě tomu je jich hromada :) Tak snad se k nim brzy dostaneš :)

      Vymazat
  5. Všechny knihy jsou vážně nádherné :)
    Mě nejvíce zaujaly tyto :
    Mezi dvěma světy,Sněží,Sněží,Pod kůží,Smrtná zima a Než jsme se poznali :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vychází opravdu skvělé knihy! Jsem strašně zvědavá na Dívku, již jsi tu zanechal:))

    OdpovědětVymazat
  7. Jakoo..Na Pána věže se mě chodí pořád ptát jak zběsilí:D. Zaujalo mě: Mezi dvěma světy, Smrtná zima, Dívka, jež jsi tu zanechal, Koruna tří a Vyvolená bohy:). Sněží, sněží mám v aj:)

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se hlavně na Sněží, sněží.. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Na novou Greenovku se těším, ty ostatní knihy mi podle názvu nic neříkají. Rozhodně se ale na některé z nich na netu podívám! :)
    http://deathless-ginger-wight.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat