sobota 3. října 2015

Slavíme! Narozeninová soutěž



Jen stěží tomu můžu uvěřit, ale už je to přesně rok od založení tohoto blogu. Je neuvěřitelné, že blog slaví své první narozeniny. Před rokem to bylo čerstvě vyklubané novorozeně, ale blog je jako  víno. Během těch dvanácti měsíců totiž uzrál a já doufám, že k lepšímu.

Ale nebyl by to správný blog bez svých čtenářů a tak bych vám všem ráda poděkovala za to, že sem chodíte, čtete, zajímáte se a komentujete. Neskutečně mě těší, když vidím, že nepíši jenom pro sebe, takže vám děkuji za vaši přízeň. Jako odměnu jsem pro vás připravila narozeninovou soutěž. Ta je sice menší, bude pouze jeden šťastný výherce, ale za to vám mohu slíbit, že nebude soutěží poslední!:)

A teď k pravidlům:
  • Soutěž probíhá od 3.10 do 14.10 2015.
  • Zúčastnit se mohou všichni s doručovací adresou v ČR nebo na Slovensku.
  • Každý se můžu zúčasnit pouze jednou!
  • Soutěže se zúčastníte prostřednictvím komentáře pod tento článek.
  • 1 vstup navíc můžete získat za sledování blogu na FB nebo Google +, ovšem není to povinné.
  • Výherce náhodně vylosuje random.org
  • Po skončení soutěže kontaktuji výherce přes email, ten má 48 hodin na odpověď. Pokud neodpoví, proběhne další losování.
  • Výhru odesílám do týdne po ukončení soutěže. Nejsem zodpovědná za případnou ztrátu nebo zpoždění zásilky při doručení poštou.

A o co se soutěži?
  Soutěží se o knihu Antibohyně od Kendare Blake a v balíčku na vás možná bude čekat i další malé překvapení.

Pokud chcete zkusit své štěstí a vyhrát knihu, odpovězte na následující otázky. Odpovědi prosím napište do komentáře pod článek. (Doporučuji si zkontrolovat, jestli jste správně uvedli svůj e-mail). Všem soutěžícím přeji hodně štěstí :)

Uveďte:
1. Vaše jméno/přezdívka
2. Váš e-mail
3. Národnost (CZ/SK)
4. Sledujete blog na Facebooku nebo Google+? Pokud ano, uveďte pod jakým jménem. (nepovinné)
5. Jakou knížku jste naposledy dostali k narozeninám a jak se vám líbila? :)
6. Na jakou knihu, která teprve vyjde, se nejvíce těšíte? :)
7. Máte nějaký návrh, co na blogu změnit a vylepšit nebo mi chcete něco vzkázat? :)


17 komentářů:

  1. 1. Ada W.
    2. ada.jack@seznam.cz
    3. CZ
    4. fb: Adéla Kolářová, google: Adéla W.
    5. k narozeninám? dostala jsem jich víc, ale namátkově řeknu třeba Labyrint (a ještě jsem ho bohužel nečetla, takže jak se mi líbil, ti zatím neřeknu :D)
    6. Rudá královna! Bezpochyby :)
    7. Přeju všechno nejlepší k narozeninám a ať tu s námi ještě dlouho vydržíš! A děkuju za soutěž ;)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Sleduji jako Charmedka
    2. charmedka92@gmail.com
    3. CZ
    4. Beauty of pink na FB
    5. Těžko říct, já většinou knížky nedostávám, nikdo si netroufne :D K narozkám jsem ale dostala poukázky a vybrala si za ně Papírová města, Sirotčinec slečny Peregrinové a Poslední dopis od tvé lásky
    6. Jen na jednu? To je taky těžká otázka, asi na Kinga - Právo nálezce.
    7. Gratuluji k prvnímu výročí a přeji další velmi úspěšné roky, ať se daří a blog i knihy Tě stále baví :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Andy
    2. andrea.miskocowa44@gmail.com
    3.SK
    4. GFC & FB: Andrea Miškocová
    5. Tak k narodeninám som naposledy dostala knihu "Analfabetka, ktorá vedela počítať" a bola fajn, i keď Storočný starček sa mi páčil viac :))
    6. Celý rok sa teším na knihu " Dám ti aj slnko" a teraz som sa začala tešiť aj na knihu "Všetky skvelé miesta" :)
    7. Všetko najlepšie k narodeninám želám a ešte veľa úspešných rokov v blogovaní! :))

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Adri
    2. adriana.gombalova@seznam.cz
    3. CZ
    4. sleduji přes Google, Adri Gom :)
    5. Jelikož mám narozeniny den po Vánocích, je to hodně dlouho :D Dostala jsem Lunapark od Stephena Kinga a Vegan v kondici.
    6. Na Vichry zimy od G. R. R.Martina. Já už to snad nevydržím :D
    7. Přeji hodně spokojených čtenářů a ať jde psaní článků od ruky... ehm, lehce :D

    OdpovědětVymazat
  5. 1.Seabook
    2.seabook04@gmail.com
    3.CZ
    4.Google + - seabook
    5. K narozeninám jsem žádné knihy nedostala,ale na Vánoce jsem dostala Selekci a ta byla úžasná.Strašně moc se těším na pokračování a doufám,že ho Ježíšek donese :D
    6.Celý rok jsem se těšila na Elitu a První + teď i na Všechny malé zázraky.Všechny knihy už vyšli,ale našla jsem jednu - Dívka ve vlaku,která vypadá vážně dobře :)
    7. K blogu nemám vážně co vytknout.Jen bych ti chtěla moc pogratulovat,protože si za pouhý rok toho dokázala vážně hodně :)
    Přeji mnoho štěstí a úspěchu tvému blogu,ale i tobě :)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Lory Humble
    2. loryhumble@gmail.com
    3. CZ
    4. Sleduji přes Google + jako Lory Humble
    5. Napsledy jsem dostala anglickou verzi prvního dílu Hraničářova učně. V češtině jsem se do ní zamilovala, teď jsem zvědavá, jak se prokousám tou angličtinou :)
    6. Těším se na The Early Years až bude přeložená.
    7. Já ti skutečně nemám co vytknout, tvé články a obzvlášť pak recenze čtu moc ráda a tvůj styl psaní se mi moc líbí :)

    To přirovnání k vínu je opravdu moc hezké. Gratuluji ke krásnému ročnímu výročí :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Kamush
    2. KamkaK@seznam.cz
    3. CZ
    4. na fb,Kamila Ostružinová
    5. Knížky dostávám jen od babičky, k vánocům a bohužel vždycky něco, čím mi chce "nenápadně" něco naznačit. Už z toho důvodu knížky označím za braky a nečtu je... preferuju, aby mi lidi dali spíš poukázku do knihkupectví, než konkrétní knížku, páč se mi většinou netrefěj do vkusu.
    6. Na Harryho Pottera s novejma obálkama a ilustracema!
    7. Blog se mi líbí a ráda se na něj vracím, recenze jsou perfektně napsané a už nejednou jsem šla do knihovny právě kvůli recenzi od tebe ;) Jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
  8. 1. Adelle
    2. aderos1@atlas.cz
    3. CZ
    4. ---
    5. No, narozeniny jsem měla před půl rokem :D, ale co si pamatuju, tak to... hm, nebyla kniha. :D No nic, dostala jsem drahý dárek, vraťme se tedy ještě o rok dřív, to jsem dostala rovnou dvě - V podsvětí a Dýchání pod vodou. Obě se mi tuze líbily, pokud jsi je nečetla, vřele doporučuju. :)
    6. No, většina z těch, co chci, už vyšla... ale třeba Will Grayson, Will Grayson :)
    7. Ať ti to blogování šlape tak, jak doteď! Všechno nejlepší! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Lucy Lillianne
    2. luculi@seznam.cz
    3. CZ
    4. Lucy Lillianne/Luciina zašívárna
    5. Knížky moc nedostávám, většinou si musím pořídit sama. Ale asi to bylo Hunger Games. A to se mi líbilo, jak jinak :-)
    6. Pán věže. Rozhodně.
    7. Všechno nejlepší k prvním blogovým narozeninám :-)

    OdpovědětVymazat
  10. 1. The Lizz
    2. eliska-krizova@seznam.cz
    3. CZ
    4. Facebook: Eliška Křížová, google: The Lizz
    5. Jejda, to je tak strašně dávno, že si na to asi nevzpomenu!:( Nejspíš to byla kniha Once upon a Time od té nejlepší kamarádky:)
    6. Hrozně jsem se těšila na Čemu jsem věřila od Huntley Fitzpatrickové. Z těch, které nevyšly se asi nejvíce těším na novou knihu od Jojo Moyesové:)
    7. Nic neměň, protože tvůj blog je skvělý a chodím sem strašně ráda:)) Chtěla bych ti popřát ještě mnoho blogerských úspěchů a nekonečnou zásobu pěkného čtení!:)

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Mária Marry Mikušková
    2. mikuskova.maria@gmail.com
    3. SK
    4. GFC a FB: Mária Marry Mikušková
    5. Keďže som mala narodeniny minulý mesiac veľmi dobre viem, čo to bolo za knihu. Trón zo skla - ktorý sa mi veľmi páčil. :3
    6. V podstate sa teším na väčšinu kníh, ktoré čoskoro vydá vydavateľstvo CooBoo, ale najviac sa zrejme teším na druhý diel Trónu zo skla. No, asi som sa zamilovala do Doriana. :D
    7. Myslím, že byť tebou nemením vôbec nič, možno, iba ak obrázok v záhlaví, ale ani tým by som sa veľmi nezaoberala. :) ... Samozrejme gratulujem k prvým blogovím narodeninám a prajem naďalej veľa úspechov. :)

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Casion
    2. casionangelova@centrum.sk
    3. SK
    4. FB - Janka Casion Kolenová
    5. Na narodeniny som od kamarátky dostala knihu Monument 14, ale keďže to bolo pomerne nedávno, ešte ju nemám prečítanú a tak neviem posúdiť :-)
    6. Teším sa na pokračovanie Trónu zo skla a na preklad ďalšieho dielu zo série Hraničiarov učeň od Johna Flanagana, i keď sa ešte nevie kedy to bude.
    7. Neviem, či by som niečo zmenila. Design ma až tak nezaujal, je však príjemný a nie rušivý. Osobne nemám veľmi rada ružovú, takže to je možno tým :-)
    Gratulujem k narodeninám a prajem veľa dobrých nápadov na články a čo najviac čitateľov :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé tak to přeji všechno nejlepší, a hodně nápadů a chuti na bloggování do dalších let :D A také přeji hodně soutěžících, ale já se tentokrát nezúčastním. Tuhle knihu jsem už četla.

    OdpovědětVymazat
  14. Gratulujem, jeden rok je krásne číslo! Ešte minimálne jeden ďalší by to chcelo.

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno nejlepší k narozeninám. Děkujeme za soutěž. :)
    1) Scribbler
    2) dreamer-scribbler@seznam.cz
    3) CZ
    4) přes google - Blog Scribbler
    5) Letos k narozeninám jsem dostala od mamky Fangirl, která se mi sice líbila, ale od tak chválené knížky jsem čekala víc. Nakonec to bylo jenom tuctové young adult.
    6) Já se těším na strašně moc knížek. :) V blízké době hlavně na Bellagrand od Pauliny Simonsové, na Smrtnou zimu a Rudou královnu. Jinak, dlouhodobě na Winter. Doufám, že někdy vyjde, protože se mi Měsíční kroniky moc líbily, ale nějak o tom nemůžu sehnat informace.
    7) Tvůj blog je skvělý, moc ráda ho čtu. Recenze máš skvělé. :) Možná bych změnila design, ne že by se mi nelíbil, ale je takový rozostřený. Jinak, přeji hodně skvělých knížek, jejichž čtení si užiješ. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Gratulujem už k prvému výročiu blogu :)) Všetko naj prajem a nech sa ti s blogovaním stále darí, veľa čitateľov a úspechov. Píšeš naozaj krásne a kvalitné recenzie, len neprestávaj...len tak ďalej ;)

    1.) Mony
    2.) 8monika8@zoznam.sk
    3.) SK
    4.) GFC: Mony a jej Pieseň Fantázie...FB: cez moju stránku ako Pieseň Fantázie
    5.) K narodeninám som naposledy dostala skvelú knihu od sestry a to Nehaňte vlka od Farleya Mowata. A bolo to to najkrajšie čítanie, úplne dokonalé a skutočne som sa do knihy zaľúbila :) Takže knižka o nádherných vlkoch sa stala mojim top a som z nej nadšená...
    6.) Tak teraz vyjde nová kniha od Tessy Afsharovej a to Rubínová žatva. Už som od nej čítala dve knihy, čo asi aj vieš :D, a síce ma tá druhá sklamala, teším sa i tak na túto novinku. Kresťanskú literatúru mám najradšej a biblické príbehy sú fascinujúce, takže som vážne zvedavá, čo Tessa prinesie tentokrát :)
    7.) Som veľmi rada, že som tvoj blog mohla spoznať a milujem tvoje recenzie, vážne :)) A takto blog na mňa pôsobí príjemne, len hlavný obrázok, záhlavie, príde mi taký rozmazaný...nápad dobrý, len tá kvalita rozlíšenia je slabšia...Inak je všetko super ;) Ešte raz, všetko najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  17. Všechno nejlepší :)

    1. Eliz
    2. majda.fiedlerova@gmail.com
    3. CZ
    4. Magdaléna Fiedlerová
    5. Vzhledem k tomu, že já mám narozeniny týden před Vánocemi, s dárkami je to pak všelijaké. Pamatuji si, že jsem si minule prostě přála trilogii Chaos, neurčito jestli k narozkám, nebo k Vánocům. Dostala jsem ji :) A vlastně ještě nečetla :o
    6. Na Winter, poslední díl Měsíčních kronik! Cinder, Scarlet byly obě ůžasná, Cress mě teprve čeká.
    7. Moc se mi líbí tvůj současná vzhled! A neměnila bych tu asi nic, mě se tvůj blog líbí takový, jaký jsi ho vytvořila :)

    OdpovědětVymazat