středa 2. září 2015

Vychází v září



První (Selekce #3) - Kiera Cass - CooBoo
Nespoutaní (Nevítaní #2) - Sophie Jordan - CooBoo
Na ostří špičáku (Upíři z Chicaga #4)- Chloe Neill - Fantom Print
Talon : Zkouška věrnosti (Talon #1)- Julie Kagawa - Fragment


Pobočník (Tetování krví #3) - D.M. Cornish - Fragment
Pokrevní pouto (Spirit Animals #3) - Garth Nix - Fragment
Arkádie- Vzpoura (Arkádie #2)- Kai Meyer - Fragment
Budoucnost - Dmitry Glukhovsky - Knižní klub



Všechny malé zázraky - Jennifer Nivenová - YOLI
Kdybychom se neviděli - Cynthia Hand - CooBoo
Sedmilhářky- Liane Moriarty - Ikar
Krycí jméno Verity - Elizabeth Wein - CooBoo



Za hranicí nevinnosti (Rosemary Beach #2) - Abbi Glines - YOLI
Sempre: Navěky (Sempre #1) - J.M Darhower - YOLI
Aspoň trochu normální - Trish Doller - CooBoo
Vzdej se mi (Počkám na tebe #4) - J.Lynn - Baronet



Archerův hlas (Znamení lásky #1) - Mia Sheridan - Baronet
Nečekané setkání (Collide #1) - Gail McHugh - Ikar
Vysoko v oblacích (V oblacích #2) - R.K. Lilley - Galatea
Odvážná a sexy - Jill Shalvis - Ikar

11 komentářů:

  1. První a Zkouška věrnosti už se těším =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Som zvedavá na Nespútaní, nedávno som prečítala jednotku :-) Budúcnosť som čítala, keďže v slovenčine už vyšla a je to dobrá kniha, i keď zrejme nesadne každému :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Prvú a Talon sa hrozne moc teším :) A hlavne na Talon :)

    OdpovědětVymazat
  4. Abych řekla pravdu, slyšela jsem akorát tak o Selekci, při čemž tak nějak nechápu, co na ní všichni vidí.
    Z dalších možností mě ale docela zaujala Arkádie, nejspíš se budu muset podívat, o čem to je :)

    OdpovědětVymazat
  5. Yay, Spirit Animals 3!
    Je naozaj super, že robíš takéto zoznamy (aj keď to vychádza u vás a v češtine :D). Vďaka tebe je to prehľadnejšie. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se těším na hodně, hodně knih :) Ale nejvíce na Všechny malé zázraky jsem zvědavá jak se mi bude kniha líbit a doufám, že mě nezklame. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  7. Některé ty knihy jsou vážně skvělé. :) Já se moc těším na Krycí jméno Verity. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím říct, že na tento měsíc se chystá spousta skvělých knih :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se úplně ze všeho nejvíc těším na První! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Nevedela som, že u vás vychádzajú Big Little Lies a že pod takýmto názvom... Ale je to super, keďže sa jedná o skvelú knihu.:) Taktiež Verity je úžasná. Osobne sa teším & chystám na Aspoň trochu normální, vyzerá to na fajn čítanie.:)

    OdpovědětVymazat
  11. na Talon uz cekam, doufam, ze bude dobry :-)

    OdpovědětVymazat