čtvrtek 17. září 2015

Úlovky z knihovny #3



Letní prázdniny jsou za námi a naše knihovna opět najela na normální otevírací dobu. Samozřejmě jsem neodolala a musela jsem se jít podívat, jaké poklady se tam přes prázdniny nashromáždily. Domů jsem si odnesla dvě knihy. Šepotání, které jsem měla rezervované a Girl Online.

Girl Online už mám přečtenou a recenze bude brzy. Zatím prozradím, že to je pohodová oddechovka.  Šepotání  už jsem před pár dny taky dočetla, ale ještě si to musím trochu srovnat v hlavě, než se pustím do recenze. Tahle knížka je totiž opravdu podivuhodná. Co je ale jasné na první pohled, je to, že Šepotání má nádhernou obálku, která přímo svádí k tomu se do knížky začíst. A kniha je nádherná i uvnitř, protože to zelené písmo je opravdu originální. :)

13 komentářů:

  1. Nyah, na obě knihy furt v knihovně číhám a nic :( Dnes jsem si ale udělala radost, že jsem našla devátý a desátý díl Lhářek :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě už se jich brzy dočkáš :) A Lhářky, to jsou taky moc pěkné úlovky :)

      Vymazat
  2. Krásné knihy!
    Obě dvě bych si chtěla přečíst,ale u Girl Online už docela pochybuji,protože moc chválená není :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Girl Online je milá průměrná oddechovka :) Když od ní nebudeš čekat mnoho, snad tě nezklame :)

      Vymazat
  3. Z knihy Šepotání som mala vážne zmiešané dojmy a chvíľu som ani nevedela, čo napíšem do recenzie. Celý ten svet ma miatol a prišiel by absolútne bez hraníc. Všetko v ňom bolo podľa mňa dosť postavené na hlavu, nič nebolo nemožné... a asi to sa mi na to najviac nepozdávalo. Však aj fantasy príbehy by mali mať nejaké hranice. Ale tak zase ja som nikdy nepochopila ani Alicu v krajine zázrakov :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom dost podobně, protože moje pocity z této knížky jsou stejné. Asi se nepřidám k obdivovatelům Šepotání. Knížka to je jedinečná a podivuhodná, ale je příšerně zamotaná :)

      Vymazat
  4. Šepotání je teraz pomerne populárne, som zvedavá na recenziu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šepotání teď vážně čtou skoro všichni :) Recenze bude brzy :)

      Vymazat
  5. Súhlasím s tým, že Girl Online je pohodová oddychovka a som zvedavá na tvoj názor na Šepotání, lebo je dosť populárne, len ešte nie som rozhodnutá, že doň pôjdem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šepotání za přečtení určitě stojí, ale pravda je, že jsem četla už i lepší.. :)

      Vymazat
  6. Moc pěkné knížky, Šepotání jsem zatím nečetla, ale Girl online ano a čekala jsem od ní... byl to takový průměr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím naprosto souhlasím :) Girl Online je pohodová a jednoduchá, vážně průměr :)

      Vymazat
  7. To by mě zajímalo, jestli tyhle knihy v knihovně máte taky :)

    OdpovědětVymazat