pátek 25. září 2015

Čtyři roční období Tag


Byla jsem nominovaná do Pokemon book tagu, takže děkuji Knižní svět za nominaci. :) Na jeho vyplňování se těším, ale nejprve si ještě dáme tento tag, na který se už docela dlouho chystám ..Jeho podstata je jednoduchá. Ke každému ze čtyř ročních období vyberte obálku knihy z vaší knihovničky, která se k němu nejvíce hodí.



JARO
Pekáč buchet- Kateřina Petrusová
Začneme tím nejtěžším. Věřte nebo ne, najít obálku, která by symbolizovala jaro, bylo obtížné. Jaro na obálce si představuji jako sluníčko, květiny a veselé barvy. Po dlouhém hledání, jsem nakonec našla jarní obálku přesně podle svých představ. Je to obálka knihy Pekáč buchet. Tahle knížka není veselá jenom zvenku, ale i uvnitř a patří mezi mé oblíbené.




 

LÉTO
Léto na druhý pokus- Morgan Matson
Letních obálek jsou mraky. Dobře, trochu přeháním, nejsou jich mraky, ale je jich dost. Z kupy knížek jako Můj život u sousedů a První láska, jsem nakonec vybrala tu nejletnější- je jí Léto na druhý pokus. Léto má už ve svém názvu, ale hlavně tahle obálka je doslova zalitá sluncem. A když si to představím, ležet na mole, vyhřívat se na sluníčku, nejlépe s nějakou knížkou v ruce, a být na dosah báječného osvěžení..Jo, to je přesně můj vysněný letní den.



PODZIM
Scarlet - Marissa Meyer
Vybrat podzimní obálku bylo docela lehké. Hned mě napadla Scarlet, kterou jsem mimochodem ještě pořád nečetla. Ten šedivý les mi připomíná podzim, chybí snad už jenom padající lístečky.




 



ZIMA
Hra o trůny- Mark Helprin
Nápadů jsem měla více, ale nakonec všechny převálcovala Hra o trůny. Už z obálky na mě dýchla zima, ale ty pravé antarktické mrazy přišly až při čtení této knihy. Vzpomeňte si na Zeď, Jona Sněha a Jiné. Řekněte, není vám už chladno? Jestli ne, tak brzy bude, protože zima se blíží :)


Napadla vás taky nějaká obálka, která vám připomíná některé roční období?:)

17 komentářů:

  1. Super tag :) Jarně na mě trochu působí obálka Šepotání, je na ní spousta zelené a všechen ten hmyz...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z obálky Šepotání mám stejný pocit :) Je to vážně moc povedená obálka :)

      Vymazat
  2. Super tag :) Jarně na mě trochu působí obálka Šepotání, je na ní spousta zelené a všechen ten hmyz...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný tag, a super odpovědi :D Máš pravdu s tím, že Jaro je těžké, a přiznám se, že mě takhle nic nenapadá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to nezdá, ale jaro je vážně těžké. Kromě Šepotání a Pekáče buchet mě nic lepšího nenapadlo :)

      Vymazat
  4. Super tag. :) Se vším souhlasím, já bych asi nevěděla, co vybrat k podzimu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že nad podzimem jsem se musela taky chvilku zamyslet :)

      Vymazat
  5. Hezké. Teď se opravdu nakladatelé snaží a obálky jsou čím dál hezčí.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je jedině dobře :) Stejně jako většina z nás, jsem i já vysazená na krásné obálky :) Hezká kniha mě hned zaujme :)

      Vymazat
  6. Skvělý výběr, i TAG.. :) Mimochodem mohu si ho vypůjčit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho můžeš vypůjčit :) Tag může vyplnit každý, kdo má chuť :)

      Vymazat
  7. Zajímavý tag :-) Zajímavý výběr knížek :) Krom té letní všechny znám, ale četla jsem jen Scarlet a část Hry o trůny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se určitě kouknu, jestli jsi na Scarlet psala i recenzi :) Z těchto čtyřech knížek jsem pouze Scarlet zatím nečetla. Čeká na mě v knihovničce už pěkně dlouho, takže je nejvyšší čas se do ní pustit :)

      Vymazat
  8. Dost dobrý...Na zimu spíš Zimní příběh..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Zimní příběh jsem taky myslela, ale nakonec jsem se rozhodla vybírat jenom z knížek, které mám ve své knihovničce :)

      Vymazat
  9. Jar si zvolila naozaj pekne a s jeseňou taktiež súhlasím :-) Zima i leto sú fajn, ale k zime by sa mi možno hodila aj nejaká iná kniha, inak ale celkovo dobré výbery :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K Zimě by určitě šlo i více knih :) Ale já mám se zimou zkrátka pevně spojenou Hru o trůny :) Asi za to může fakt, že v knize i v seriálu se to větou Zima se blíží, jenom hemží :)

      Vymazat