pondělí 3. srpna 2015

Vychází v srpnu



Skleněný trůn (Skleněný trůn #1) - Sarah J. Maas - CooBoo
Divotání (Šepotání #2) - A. G. Howard - CooBoo
Šeroprostor (Sirantha Jax #1)- Ann Aguirre - Fantom Print
Čarověník - Marie Rejfová - CooBoo



Zpovědi podezřelé - James Patterson, Maxine Paetr - CooBoo
Isla a šťastné konce - Stephanie Perkins - CooBoo
After: Polibek (After #1)- Anna Todd - YOLI
´Čemu jsem věřila - Huntley Fitzpatrick - CooBoo



Rychle a vášnivě (Rychle a vášnivě #2) - Kristy Bromberg - Jota
Odpuštění (This Man #2) - Jodi Ellen Malpas - XYZ
Bestiář Harryho Pottera - Slovart
Čas odejít - Jodi Picoult - Ikar

12 komentářů:

  1. Isla a Divotání, to jsou mí favoriti pro tento měsíc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý výběr :) Na Divotání se taky těším :)

      Vymazat
  2. Musím říct, že o moc z nich jsem neslyšela, ale docela mě láká Skleněný trůn a taky Čas odejít vypadá slibně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skleněný trůn mě taky hodně láká, prostě ho musím mít :)

      Vymazat
  3. Ach jo, to zase vyprázdním peněženku. Ale už teď můžu říct, že na Skleněný trůn, Šeroprostor a After si brousím zuby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s peněženkou si říkám už skoro každý měsíc :) O prázdninách si moje peněženka trochu odpočala, ale teď v srpnu a září začnou knižní žně :) Skleněný trůn, Šeroprostor, v záři pokračování Elity..je toho zkrátka moc :)

      Vymazat
  4. Zaujalo mě Divotání (jo, hrozný název, ale snad to nebude mít vliv na kvalitu příběhu) a Čarověník :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po Divotání taky toužím, ale zatím jsem nečetla ani Šepotání, takže nevím,jak moc je to dobrá série :)

      Vymazat
  5. Ami: Skleněný trůn a Divotání chci! Jinak jsou ostatní moc hezké knihy, tak třeba si pořídím nějaké další!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou i moji favorité :) Tak snad se z nich stanou přírůstky i v tvojí knihovničce :)

      Vymazat
  6. Kromě Isly se na žádnou konrétní nechystám, ale krásně se na ně kouká :) Divotání má, stejně jako předchozí díl, skvělou obálku, taky uvažuju nad přečtením :)

    OdpovědětVymazat
  7. Uvažuji, že bych si koupila Islu :) Každopádně zbožňuju Skleněný trůn a nemít ho doma v angličtině, tak po něm určitě šáhnu taky.

    OdpovědětVymazat