neděle 9. srpna 2015

Pozdrav z dovolené




Možná víte, že jsem minulý týden byla na dovolené. Všem vám děkuji za milá přání, abych si ji užila. S potěšením můžu říct, že vše klaplo a dovolená se vydařila na jedničku. Krásné moře, počasí a podmořský život, to všechno mi vlilo novou energii a báječně jsem si odpočinula. A vzpomněla jsem si i na vás a tak je tu slíbený malý knižní fotoreport :)

Do tepla se mnou odcestovali dvě knihy a to Běsni a zuř, můj první recenzní výtisk od nakladatelství Moba. Knihu jsem slupla jako malinu a recenzi můžete čekat už brzy.

Druhou vyvolenou cestovatelkou se stala kniha Střet králů, pokračování Hry o trůny. Střet králů mám rozečtený, jsem teprve na začátku. Ve 45 stupňových vedrech a na rozpálené pláži bylo těžké uvěřit, že zima se blíží..

A v hotelu měli i milé překvapení pro všechny čtenáře- knihovničku s různými knihami, které tam zanechali nebo zapomněli hosté. Samozřejmě jsem neodolala a do knihovničky nakoukla. Dali se tam objevit opravdové poklady, třeba Nesbø a Larsson v němčině.A nepřipadá vám obálka Ful povědomá? Je to německé vydání Ošklivých od Scotta Westerfielda :)


Byli jste taky letos v létě někde na dovolené? A jaká knížka vám ji zpříjemnila? :) A těm, kteří se za sluncem a odpočinkem teprve chystají, přeji krásnou dovolenou :)

15 komentářů:

  1. Ta knihovna v hotelu je boží! :) K moři bych také jela, letos ale mořská dovolená není na plánu, takže mohu jen tiše obdivovat fotky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihovna byla opravdu úžasná, škoda jen, že většina knih byla v němčině :) V té si moc nepočtu :) Nevadí, i dovolená bez moře je skvělá dovolená :) A teď ani není potřeba jezdit k moři, tropy jsou i tady :D

      Vymazat
  2. V červenci jsem byla v Egyptě a občasnou plážovou nudu mi tam zpříjemňovaly knihy Nebe je všude, Half bad, Cinder a Jana Eyrová. Bohužel jsem je přečetla dříve, než skončila dovolená a žádná hotelová knihovnička nebyla k mání, tudíž jsem musela Janičku číst ještě jednou (a do toho jsem ještě louskala několik vyžebraných časopisů). Jinak doufám, že sis to u moře patřičně užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, já jsem taky byla právě v Egyptě :) A původně jsem si sebou taky chtěla vzít Haf Bad, kterého jsem ulovila den předtím v knihovně :) Nechtěla jsem riskovat, že bych půjčenou knížku poničila, tak se mnou nakonec nejela :) Vezla jsi sebou pěknou zásobičku :)

      Vymazat
  3. Já byla letos na Menorce tam takové teploty nebyly, naštěstí hrozně blbě snáším už to co je teď v Česku 30+ už mě štve. :D
    Jsem trochu nervózní, protože mě za týden čeká Řím a co jsem slyšela, taky to tam pěkně peče. :D
    Nicméně ta první kniha vypadá zajímavě, Hru o trůny vím, že číst nebudu, nikdy mě to nějak netáhlo, ale o té první zauvažuju. Akorát jsem si teď koupila dvě knížky od R. Cooka, tak když tak potom. Knihovna v hotelu je krásná :33 Na Menorce myslím žádná ani nebyla. :D Ale tak hlavní je, že pěkná cílová destinace. :D
    Jinak Vypravěčku si určitě přečti:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že v posledních dnech je u nás jako v tropech a taky to špatně snáším. Už aby se malinko ochladilo :) Jinak moc ti přeju Řím, i když tam možná peče, musí tam být krásně :) Taky bych se tam ráda někdy podívala :) Moc si to tam užij :) A jestli tě zaujala Běsni a zuř, taky neváhej, stojí za přečtení :)

      Vymazat
  4. Super, že jsi si dovolenou užila. :) Ta knihovnička je skvělá, něco takového by měli vést v každém hotelu. :) Já jsem byla v Itálii a těšila jsem se hlavně na Miniaturistu. Bohužel to bylo velké zklamání. Užij si zbytek prázdnin. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Knihovničku bych taky nejradši zavedla v každém hotelu, neměla by v nich chybět :) Miniaturistu jsem četla před pár měsíci a taky pro mě byl velkým zklamáním. Taky ti přeji krásný zbytek prázdnin a snad tě další knížka potěší více, než Miniaturista :)

      Vymazat
  5. Paráda, že sis dovolenou užila, ale je fakt, že jsem ráda, že jsi zpátky, už mi tvoje články začínaly chybět.
    Ta knihovna v hotelu je bezvadná...
    Jinak skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý komentář :) Musím se přiznat, že už i mě psaní článků chybělo :) Asi mi můj blog i ty vaše přirostli k srdci :)

      Vymazat
  6. Moře sice není pro mě, ale jsem ráda, že sis dovolenou jak se patří užila. A dle mého názoru je ta knihovnička vážně parádní nápad ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Doufám, že i ty jsi si dovolenou krásně užila, nebo teprve užiješ a podíváš se, kam chceš :) Knihovnička je výborný nápad, mohla by být všude :)

      Vymazat
  7. Super, že si si oddýchla.:) Vydarené fotky, to s tou zimou v piesku nemá chybu.:D Na dovolenku sa tento rok nechystám, ale leto si aj tak užívam, hlavne, že nie je škola... A tiež sa slušne varím, vkuse máme vnútri 30°C, vonku ani nehovorím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jo, teploty jsou i tady opravdu vysoké, občas si doma připadám jako v troubě :) Přeju ti krásné prázdniny, užívej si je naplno :)

      Vymazat
  8. krásné fotky z pláže , ja letos nikam nejedu ... knihovny pro hosty jsou super věc :)

    OdpovědětVymazat