sobota 29. srpna 2015

Měsíční chvástačka za srpen



 Je mi jasné, že tímhle nejspíš nikoho, kdo se chystá do školy nepotěším, ale věřte nebo ne, prázdniny jsou pryč. Ještě mi zbývá poslední měsíc, než to znovu vypukne a ten si hodlám zpříjemnit čtením knih, které jsem si pořídila.

O prázdninách jsem se držela hodně zkrátka, protože se snažím šetřit. V srpnu jsem si pořídila jen dvě nové knihy - Stínem políbenou a Spoutáni magií, dva díly Vampýrské akademie. Tahle série patří mezi mé nejoblíbenější a tak, když jsem v knihkupectví objevila tyto dva díly výrazně zlevněné, neodolala jsem. A protože je smutné mít jenom třetí a pátý díl, chystám se celou sérii brzy doplnit. A docela mám chuť i na její re-reading :) Jestli ještě Rose a Dimitrije neznáte a  sérii jste nečetli, dejte jim šanci, opravdu stojí za to :)



Třetím a posledním přírůstkem je můj první recenzní výtisk, Běsni a zuř, za který děkuji nakladatelství Moba. Knihu už mám přečtenou a příjemně mě překvapila. Díky ní jsem přišla na chuť thrillerům.
A jaké knížky zpříjemní září vám? :) Každopádně, užívejte si poslední slunné dny, nejlépe s dobrou knížkou, a všem vám přeji pěkný start nového školního roku :)

10 komentářů:

  1. VA mám taky strašně ráda, já si ve slevě pořizovala Sukubu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si užij její čtení :) Sukubu a další díly VA se taky chystám si pořídit :)

      Vymazat
  2. Tak nějak pořád nemůžu pochopit, že ty prázdniny tak rychle utekly :D ...
    Hezké přírůstky, přes prázdniny jsem se také hodně držela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nechápu, kam se ty dva měsíce poděli? Přijde mi, jako kdyby prázdniny začali teprve včera :) Tak jestli máš stejný problém jako já- syslení knih, tak ti blahopřeji, že jsi se držela :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné přírůstky :D Na pořízení VA se také chystám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jé, jestli jsi ještě nečetla VA, tak na nic nečekej a pusť se do čtení :) Je to jedna z mých nejoblíbenějších sérií :) Zrovna ji čtu znovu. Už to není takový zázrak, ale když jsem ji četla poprvé, byla jsem z ní úplně unesená :)

      Vymazat
  4. Já si také pořídila všechny díly Sukuby a celkově jsem za srpen koupila nějak moc knih :D brzy o tom bude článek :-)
    Moc gratuluji ke spolupráci :) Já v srpnu také navázala spolupráci s Omegou a mám z toho velkou radost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak to ti taky moc gratuluji k nové spolupráci :) Těším se na recenze na knížky od Omegy :)

      Vymazat
  5. Krásné přírůstky, mě toho za srpen v knihovně také moc nepřibilo, ale co už.. Přeji krásné čtení, VA už mám doma také kompletní! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi šťastný čtenář, když máš VA kompletní :) Taky bych ji moc ráda zkompletovala :)

      Vymazat