úterý 7. července 2015

Vychází v červenci


Vražedná léčba (Labyrint #3) - James Dashner - YOLI
Zúčtování (Elixír #2) - Alma Katsu - Knižní klub
Ohniboj (Zúčtovatelé #2)- Brandon Sanderson - Talpress
Ve víru rocku (V ringu #5)- Katy Evans - Baronet


Čtyři vteřiny rozhodnou (Ten Tiny Breaths #3) - K.A Tucker - Baronet
Nepoučitelná - Leah Raeder - Beta
Všem klukům, které jsem milovala - Jenny Hanová - CooBoo
První láska - James Patterson - CooBoo


Modré hlubiny (WaterFire saga #1) - Jennifer Donnelly - Egmont
Memorandom - Anders de la Motte - Knižní klub
Sedm dopisů z Paříže - Samantha Vérantová - Jota

12 komentářů:

  1. Většina má super obálky :) Já se nejvíc těším na Vražednou léčbu a MemoRandom :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vražednou léčbu taky musím mít :) A MemoRandom už vyšlo minulý týden :)

      Vymazat
  2. Tolik pěkných knížek... To by mě zajímalo, kde najdu čas je všechny přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Taky by mě zajímalo, kde najdu dost času (a peněz) na to, si je všechny přečíst :)

      Vymazat
  3. Já se hrozně těším na Všem klukům, které jsem milovala :)) A ani Modré hlubiny nevypadají špatně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím se chystám jen na Vražednou zkoušku, ale nejspíš ještě nějaké knihy přibudou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíce se těším na ty YA (První láska,Všem klukům,které jsem milovala) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujaly mě Modré hlubiny =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já se hrozně těším na Vražednou léčbu a Všem klukům, které jsem milovala. :)

    OdpovědětVymazat