pátek 31. července 2015

Měsíční chvástačka- červenec


První měsíc prázdnin rychle utekl a tak je čas na měsíční chvástačku. Mé letní čtecí plány byli velkolepé. Chtěla jsem dohnat všechny resty a konečně si přečíst všechny knihy, které na mě zatím jen marně čekají na poličce. Ani zdaleka jsem toho nestihla přečíst tolik, kolik jsem chtěla. Ale i přesto jsem udělala jeden velký nákup.



V červenci mi přišel jeden ohromný balíček, který obsahoval hned pět knih. Trochu jsem se rozšoupla, a jako odměnu za zkoušky jsem si nadělila sérii Píseň ledu a ohně. Hru o trůny už doma mám, a povedlo se mi sehnat zbývající čtyři díly za naprosto neodolatelnou cenu. Považuji to za svůj nejlepší úlovek, protože knížky byli opravdu skoro za hubičku. I když Střet králů to trochu odnesl a potřeboval spravit. Za to Tanec s draky byl ještě úplně nový a nerozbalený.


A teď už komplet celá série na svém novém místě, na mé nejvyšší poličce. Bouře mečů mi tam trochu neladí, jako jediná je rozdělená na dva díly. A druhý díl, Střet králů, má tu čest jet se mnou na dovolenou :) Možná vám v průběhu týdne pošleme pozdrav od moře :) Mezitím vám všem přeji krásný prázdninový týden a spoustu skvělého čtení! :)

24 komentářů:

  1. Tééda, celá Píseň ledu a ohně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si říkám tééda :) Nechce se mi věřit, že už ji mám kompletní :) Kvůli její ceně jsem si myslela, že na ni budu šetřit nejméně rok :D

      Vymazat
  2. Tak Píseň ledu a ohně ti závidím, taky bych si ji jednou ráda pořídila, akorát je šíleně, ale šíleně drahá, a nějak za levno bych to nekoupila, protože mám takovou divnou úchylku, že potřebuju mít knížky nové :D Nebo spíš neponičené, na tom si dost zakládám, ale jsem ráda, že se ti ji podařilo sehnat za pěknou cenu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky raději, když mám knížky úplně nové, ale právě proto, že Píseň ledu a ohně je šíleně drahá, sehnala jsem ji z druhé ruky za pěknou cenu :)

      Vymazat
  3. Páni, celá Píseň ledu a ohně, nádhera! Já mám doma zatím jen první knihu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První kniha je skvělý začátek :) Další určitě brzy přibudou :)

      Vymazat
  4. Krásné knihy :)
    Ať se ti krásně čte :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé knížky. :) Já se na Hru o trůny už dlouho těším, ale pořád se k ní nějak nemůžu rozhoupat. Pěkné čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je nejvyšší čas se rozhoupat :) Hra o trůny možná vypadá na první pohled trošku děsivě. Je tlustá, plná jmen a ze začátku je v ní chaos, ale stojí za to :)

      Vymazat
  6. Skvělé knihy :-) Já viděla celý seriál ale do knih se prozatím nepouštím. Užij si dovolenou, já odlétám už v úterý :_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to já jsem zase pro změnu se seriálem dost pozadu :) Držím se svého předsevzetí nejdříve si přečíst knihy a až pak se kouknout na seriál, a proto jsem teprve u druhé série :) Děkuju a i tobě přeju moc krásnou dovolenou :)

      Vymazat
  7. Teším sa s tebou, že sa ti poradilo knihy výhodne zohnať, uži si čítanie.:)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem onehdy četl PlaO o prázdninách. Je to asi nejlepší způsob, jak zůstat v obraze co se postav a příběhu týče. Těším se na případné recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je opravdu nejlepší způsob, jak e udržet v obraze :) Navíc já se vždy o prázdninách vracím ke svým oblíbeným autorům a sériím, a PlaO mezi ně určitě patří :)

      Vymazat
  9. Pěkné přírůstky, přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Děkuju :) Je to moc pěkná hromádka a hlavně pořádně velká, jak jsou ty knížky tlusté :)

      Vymazat
  11. Já jsem taky uvažovala, že si tu sérii koupím, ale pak jsem zjistila, že jí má kamarád a že mi to půjčí, tak z toho nakonec sešlo.. Ale je to klenot, to jo:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to klenot knihovničky :) To máš skvělého kamaráda :) Jestli můžeš, určitě si knížky vypůjč a přečti si je :) Stojí to za to :)

      Vymazat
  12. Krásné knihy :-). A nádhernou dovču! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za přání, dovča byla nádherná :)

      Vymazat