středa 15. července 2015

Letní tag



Na blogu se už dlouho neobjevil žádný tag. A tak jsem dostala chuť trochu si oddechnout od recenzí a jen se pobavit nad vyplňováním tagu. A protože je léto, čas prázdnin, pohody a zábavy, který tag by byl lepší než zrovna ten Letní? Našla jsem ho na jednom anglickém blogu (autorce se omlouvám, ale jméno jsem zapomněla) a dovolila jsem si ho přeložit do češtiny :) Tak snad pobaví i vás :)

1. Kniha, která ti svou obálkou připomíná léto
Amy a Roger: Na cestě (Morgan Matson)
Asi nejvíce mi léto svou obálkou připomíná kniha Amy a Roger na cestě. Její obálka je taková letní a hřejivá. Podobně na mě působí i obálky knih Léto na druhý pokus nebo Můj život u sousedů. Nejspíše to bude tím, že všechny tři jsou laděné do žluta a prozářené sluníčkem.



2. Kniha sladká jako zmrzlina
Na hraně zapomnění ( J. A Redmerski)
Tuhle knížku jsem zvolila, nejen protože je naivně sladká a zamilovaná, div se z ní nesype cukr, ale také proto, že hlavní páreček Camryn a Andrew se poznají zrovna v létě, a to na cestě v autobusu. Čekají je príma prázdniny on the road :)

3. Kniha, která ti vždy zlepší náladu
Eleanor a Park ( Rainbow Rowell)
Knih, které mi vždycky zlepší náladu je docela dost, ale vybrala jsem tu, kterou právě čtu. Na Eleanor a Parka jsem slyšela jen samou chválu, ale musím se přiznat, že já jsem knize zatím úplně nepropadla. Ovšem uznávám, že na teplé letní počasí, když si chcete oddechnout a jednoduše vypnout, je ideální. Je to příjemně čtivý, neobyčejně obyčejný příběh, zkrátka dobrý recept na lepší náladu.



4. Kniha, která je vážně hot
Hot Boys (M. T. Majar)
Tohle je kniha, u které vám bude opravdu horko. Dejte si pozor, při jejím čtení hrozí úžeh a hodil by se vám i vějíř. Hot Boys je totiž skupinka charismatických stiptérů. Nelekejte se slova striptér, tohle není až tak úplně další verze Fifty Shades. Chris a jeho partička mají totiž nejen pěkné tělo, ale v hlavě mají i mozek. Určitě vás pěkně rozparádí a při čtení se zasmějete.

5. Jakou knihu jsi si vzal/a sebou na dovolenou?
Loď mezi hvězdami (Beth Revis)
Minulé léto jsem si na dovolenou vzala Loď mezi hvězdami a Tygrovo prokletí, ale moře bylo tak lákavé, že jsem nakonec stihla přečíst jen první knihu. Teď už ovšem přemýšlím, jaké krásky sebou povezu letos. Máte nějaké tipy? :)



6. Ideální kniha na povalování se u vody
Všem klukům, které jsem milovala (Jeny Hanová)
Tuhle čerstvou novinku jsem ještě nečetla, ale do tagu jsem ji stejně zahrnula, protože přesně nad touto knížkou se hodlám co nejdříve povalovat :)








7. Vyber si knižního přítele/ kamaráda s kterým by jsi chtěla strávit léto
Jon Snow (Hra o trůny)
Nejdříve mě napadlo, vzít si jako parťáka na léto nějakého sladkého hrdinu z YA knížek, ale pak mi došlo, kdo trochu sluníčka opravdu potřebuje. Jon Snow si zaslouží užít si trochu léta, protože Zima se blíží :) Takže Sněhu, jestli to tam za Zdí někde čteš, odlož meč a kožešiny a šup k nám do tepla a na bazén. Opalovací krém i nafukovací kruh už na tebe čekají! :)

19 komentářů:

  1. S většinou knih souhlásím, obzvlášť s těmi obálkami. Loď mezi hvězdami jsem četla, moc se mi to líbilo, ale to se vůbec nedá srovnat s tím, jak moc se mi líbily další dva díly. Eleanor a Park je skvělé, tvůj výběr tedy schvaluji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsi mi připomněla, že bych sérii Loď mez hvězdami mohla dočíst :) Další dva díly jsem zatím ještě nečetla, tak třeba si jeden z nich zase vezmu sebou na dovolenou :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju :) Však mě taky vyplňování tagu bavilo :)

      Vymazat
  3. Vážně skvělý TAG mohu si ho vypůjčit? :) Docela mě pobavilo, že jsi si sebou na dovolenou vzala Loď mezi hvězdami, tu jsem totiž před dvěma lety měla na dovolené taky.. :) Jinak ti doporučuji zkusit něco od Sophie Kinsella, její knihy jsou většinou na léto ideální, za mě velmi doporučuji Bohyni v domácnosti.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si můžeš tag vypůjčit :) Může ho vyplnit kdokoliv, kdo na něj má chuť :) Taky mě pobavilo, že jsi si vzala stejnou knížku na dovolenou :D A děkuju moc za tip, od Sophie Kinsella jsem ještě nic nečetla, takže ráda nějakou její knížku vyzkouším :)

      Vymazat
  4. Ty jsi asi neviděla poslední díl Hry o trůny co ? :D Tohle je super Tag a koukám, že i blog jsi oblékla do léta. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, poslední díl Hry o trůny jsem ještě neviděla :) S GoT jsem trochu pozadu, přesněji teprve u druhé série :D Ale chystám se to rychle dohnat :) Blog prošel menší změnou designu, dostal letní kabátek :) Snad to tu je teď trochu veselejší :)

      Vymazat
  5. Jsem ráda, že jsem našla někoho dalšího, kdo Hot Boys nepovažuje jako další stupidní erotický román :) Já je sice normálně taky nemám ráda, ale Hot Boys se mi opravdu moc líbilo! :) A s Jonem jsi mě pobavila :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že máš Hot Boys taky ráda :) Podobné knížky si sice občas přečtu, ale většinou z nich jsem jenom zklamaná, protože za mnoho nestojí..Ale Hot Boys jsou výborní :) Teď už se těším, až mi přijdou pod ruku Hell Boys :)

      Vymazat
  6. Samozřejmě jsem si zapsala další knížku a to je ta "Na hraně zapomnění" - ta mě fakt uchvátila, hlavně proto, že jde o román :-D A další Eleanor & Park, kterou si také koupím k narozeninám. Už se na ty knížky neskutečně moc těším! :-)

    Oh, ten poslední bod. ♥
    Jé, to mě pobavilo, co si k tomu dodala :D
    Joo, s ním jít do bazénu...hm, nevím zda bych se neutopila :D

    P.S. - Představ si, že tu knížku Eden si koupím na konci července k narozkám - už se těším! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na hraně zapomnění určitě doporučuju :) Podle mě je dokonce lepší než Eden :) Snad se ti budou líbit :) A ten poslední bod..Já si hlavně Jona v bazénu vůbec neumím představit, ale trocha opálení a sluníčka by mu prospěla, hlavně když ho v GoT čekají těžké časy :D

      Vymazat
  7. Jooo, mně taky Můj život u sousedů děsně připomíná léto:D
    Skvělý výběr:) Ve většině případů bych vybrala úplně stejně:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Můj život u sousedů jsem dokonce i četla právě v létě, takže mi ho opravdu připomíná :)

      Vymazat
  8. Skvělý tag. Z tvého výběru jsem četla pouze Loď mezi hvězdami a docela se mi líbila. Na ty ostatní knihy se teprve chystám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jestli jsi ostatní knížky ještě nečetla, máš se opravdu na co těšit :)

      Vymazat
  9. Z kníh, ktoré si spomínala vyššie, som nečítala takmer nič - iba Eleanor a Park, a to by som rozhodne nezaradila do kategórie kníh, ktoré mi vedia zlepšiť náladu.
    Super tag, že sa ti to ale chcelo prekladať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překládání nebylo problém, je to jen pár krátkých vět :) A vyplňování tagu mě taky bavilo :)

      Vymazat
  10. Super tag, rozmýšľam, že ho spravím tiež :)

    OdpovědětVymazat