úterý 9. června 2015

Vychází v červnu 2015



Učedník (Summoner #1) - Taran Matharu - Alpress
Vodopád (Atlantida #2) - Lauren Kate - YOLI
Kráska a zvíře : Pomsta - Nancy Holder - Baronet
Säde, příliš milovaná dívka - Miina Supinen - Brána


Nádherná svatba - Jamie McGuire - Fortuna Libri
Topím se v tobě (Falling #1) - Jasinda Wilder - Ikar
Hřebec (Cocktail #3) - Alice Clayton - Mladá fronta
Ochraňuj mě (V žáru bezpečí #2) - Maya Banks - Baronet


Kosti nikdy nelžou (Temperance Brennan #17) - Kathy Reichs - BBart
Babička pozdravuje a omlouvá se - Fredrik Backman - Host
Proroctví ráje - Graham Brown - Knižní klub
Příliš mnoho Kateřin - John Green - YOLI

12 komentářů:

  1. Na konci měsíce si budu kupovat Kateřiny a Učedník mě taky hodně láká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Učedníka už mám objednaného, těším se až dorazí :) A na Kateřiny si počkám, jsem zvědavá, jak se ti budou líbit :)

      Vymazat
  2. Topím se v tobě je naozaj super!! Prečítala som to terza v slovenskom vydaní a dosť sa mi to páčilo. :) A na Svadbu sa teším :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za doporučení :) Topím se v tobě vypadá podle anotace i obálky dobře, taky ho mám na svém wishlistu :)

      Vymazat
  3. Na to, nakolik knížek jsem se těšila, v květnu, toho v červnu moc není, ale nevadí, alespoň doženu to, co mám nepřečtené.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má knižní resty a spoustu nepřečtených knih :) Tento měsíc je novinek méně, tak třeba to stihneme trochu dohnat :)

      Vymazat
  4. To je zase knížek, který si chci koupit :D Ale nejvíc mě zaujal Učedník, ten vážně vypadá dost dobře :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujal mě především Vodopád, ty obálka je moc povedená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Vodopád má úžasnou obálku :) Je to úplná ozdoba knihovničky :)

      Vymazat
  6. Na Vodopád som zvedavá. Práve som ho začala čítať, ale spravila som tú chybu, že som si pozrela nejaké recenzie na GR a nepísali o tom bohviečo. Trochu sa aj obávam :D Ale obálka je úžasná. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, co na něj řekneš a na tvou recenzi :) Já se teprve chystám číst Slzu :) Tak ať se ti Vodopád líbí :)

      Vymazat