čtvrtek 4. června 2015

RfP 2015


RfP 2015, ne to opravdu není žádné tajemné zaklínadlo, ale zkratka pro Rock for People. Možná jsem před měsícem zmeškala Svět knihy, a do teď mě to mrzí, ale RfP si rozhodně nemůžu nechat ujít. Minulý rok jsem na tomto festivalu byla poprvé, spíše ze zvědavosti, ale skutečnost předčila veškerá má očekávání. A tak se teď ze mě stal pravidelný nadšený návštěvník a fanoušek, který se na tuto akci těší rok dopředu!

Vloni jsem na festivalu objevila několik skvělých kapel, od těch velkých, až po ty malé. Odnesla jsem si hromadu úžasných zážitků, dojmů a dokonce i autogram :) Ale to nejdůležitější- poznala jsem tam spoustu skvělých lidí a s některými z nich se do teď přátelíme. Doufám, že letos opět všechno klapne na jedničku, festival se povede, počasí bude přát a že si odnesu ještě více vzpomínek a poznám ještě více přátel! :)

Letošní ročník už je za dveřmi, nebo spíše doslova už na prahu, protože začíná za pár hodin! A vypadá to, že letos to bude opravdu velkolepá jízda, protože line-up je opravdu nabušený :) Možná vám něco říkají jména jako Bastille, Three Days Grace nebo Faith no More. Já se na jejich koncerty moc těším a tak jsem udělala takový seznam- moji nejočekávanější letošní top 5 :)

1.místo - Bastille 


Už se nemůžu dočkat sobotního vystoupení Bastille :) Možná tuhle sympatickou partičku znáte, a jestli ne, tak věřte, že už jste určitě nějakou jejich písničku slyšeli v rádiu, jen o tom nevíte :)

2. místo - Three Days Grace 
Tak tahle kapela patří mezi mé oblíbené už asi od mých patnácti. A teď poprvé přijedou do České republiky, takže mi přijde naprosto neuvěřitelné, že se jich dočkám už zítra :)

3.místo - The Feud
S The Feud jste se mohli setkat na pražském, brněnském nebo pardubickém majálesu. Pro mě to byl největší objev loňského ročníku. Tahle kapela z Velké Británie se v Čechách cítí jako doma a pravidelně tu hrají na různých akcích, takže je dnes uvidím už potřetí. Jsou miláčci Rock for people, protože to umí opravdu parádně rozjet, což je vidět i na videu, pořízeném právě na RfP :)
4. místo Hollywood Undead 
 Koncert této divočejší partičky mě čeká už zítra. Jsem ráda, že si zopakuji skvělý zážitek z jejich prosincového koncertu :)

5. místo- Asking Alexandria
Už dnes :) Co více dodat :)

A teď už konečně přestanu mlít o tom, jak moc (opravdu moc :) ) se těším. Chystáte se taky na nějaký letní festival? A co třeba rádi posloucháte? Uvítám tipy na vaše oblíbené písničky :)

7 komentářů:

  1. Není nad to, když si pustím písničky a divím se, že mi ani jedna nehraje a prostě mi nedojde, že mam vypnutý repráky :D Jinak skvělý článek, já se bohužel letos musím bez RfP obejít... Ale přeji, ať se všechno vydaří a zažiješ další skvělý zážitek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to se mi taky občas stává :D A děkuju moc za přání, vše se povedlo, skvělých zážitků byla kupa, celkově to byl asi nejlepší ročník RFP :)

      Vymazat
  2. Na ten festival se nedostanu, ale přeji ti hodně štěstí a zábavy!
    A ty písničky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu pesničku som nepoznala :D
    Ale zaujali ma :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem kdysi byla na Řípfestu, protože jsem chtěla vidět Ozzyho a skončili jsme jako bahnivý koule, pak jsem fesťákům dala šanci podruhý na Majálesu, výsledek byl opět bahnivá koule, navíc organizace úplně šílená, tak jsem si řekla, že s fesťákama končím. Bav se dobře a bacha na bahnivý koule...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, bavila jsem se dobře a bahnivá koule ze mě naštěstí nebyla :) Naopak, bylo příšerné sucho a spousta sluníčka :) Ale nebudu si stěžovat, rozhodně to je mnohem lepší, než aby pršelo :) Měla jsi vážně smůlu na počasí, jestli dáš fesťákům ještě šanci, snad se to už vydaří líp :)

      Vymazat