neděle 10. května 2015

Vychází v květnu 2015




Železná zkouška (Magisterium #1) - Holly Black, Cassandra Clare - YOLI
Napůl divoký (Napůl zlý #2) - Sally Green - YOLI
Rubínový kruh (Pokrevní pouta #6) - Richelle Mead - Domino
Druhá stříbrná kniha snů (Stříbrná #2) - Kerstin Gier- CooBoo


Dívka, která se třpytila - Lauren Beukesová - Jota
Gaiin štít (Kroniky železného druida) - Kevin Hearne - Laserbooks
Nesmrtelnost (Padlí andělé #6) - J.R. Ward- Baronet
Strážkyně vlčí síly (Nespoutaná magie #2) - Tamora Pierce- CPress


Fangirl - Rainbow Rowell - YOLI
Girl Online - Zoe Sugg - Jota
Jedna malá lež - K.A. Tucker- Baronet
Okouzlující (Kendra Chronicles #2) - Alex Flinn - Moba


Hranice nevinnosti (Rosemary Beach #1)- Abbi Glines - YOLI
Zůstaň se mnou (Počkám na tebe #3) - J. Lynn - Baronet
Hell Boys - M. T. Majar - Fantom Print
Jedině s tebou (V tvojí kůži #3) - Lisa Reneee Jones - Ikar


Temná Raven - Sylvain Reynard - XYZ
Nenasytná (Crossfire #4) - Sylvia Day - Fortuna Libri
Laura - J.K. Johansson - XYZ
Rozbití andělé ( Katie Maguire #2) - Graham Masterton - Host


Ohrožení - Felix Francis - Knižní klub
Terra Nullius - kolektiv autorů - Brokilon
Atlantský gen (Tajemství původu#1) - A.G. Pride - Argo

18 komentářů:

  1. Ach jo, zase nechám v knihkupectvích majlant :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom podobně :) A ještě k tomu je Svět knihy...To bude drahý měsíc :D

      Vymazat
  2. Fangirl čtu momentálně v angličtině, takže se nejvíc těším asi na Druhou stříbrnou... Díky za přehled ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, zase většinu knih chci :D myslím, že zase tenhle měsíc budu utrácet... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už vidím svou budoucnost bez peněz a top se ještě chci zapojit do toho nového projektu KNIHOBIT :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Knihobita bych se taky ráda zapojila, ale teď se snažím šetřit ( a zítra něco utratit na Světě knihy, ale psst) :) Moje budoucnost je taky bez peněz, ale s kupou knížek :D

      Vymazat
  5. Už sa tak teším na Železnú skúšku a Striebornú knihu snov. Obidve budú určite peckové. Terra Nullius má úplne dokonalú obálku, už som ju skúmala aj podrobnejšie a i keď poviedky nečítam, toto vyzerá byť mega zaujímavé, takže možno si to kúpim. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Terra Nullius má moc pěknou obálku :) Mě trochu odradilo, že to jsou povídky, ale i tak po ní pokukuju :) Možná si ji pořídím :)

      Vymazat
  6. Můj seznam knih "MUSÍM MÍT" asi nikdy neskončí :D Díky za tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to znám :) Můj seznam - MUSÍM MÍT, je taky nekonečný :)

      Vymazat
  7. Fangirl a Girl online vypadají skvěle! A ten zbytek taky no :D

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem se bál, že tam nenajdu nic známého, ale jedna obálka má na obálce jméno Cassandry Clare. Tak alespoň něco :D

    OdpovědětVymazat
  9. Na Fangirl se moc těším, i když jsem měla dřív chuť si ji přečíst v originále, tak uvidím. Stejně nakonec zvítězí moje lenost a budu číst v mateřštině. :D :)
    Za to nejsem moc ráda, že se u nás vydává Girl Online. Protože nejsem zrovna fanouškem těchto YT- knížek..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Fangirl se taky chystám, ale ještě jsem nic od této autorky nečetla, tak jsem zvědavá :) Girl Online mě moc nezaujala anotací, ale taky ji dám šanci, protože žádnou YT knížku jsem ještě nečetla :)

      Vymazat
  10. Fangirl jsem nedávno četla v aj a bylo to bombové, úplně jiný styl knížky, než jaký čtu obvykle (pro změnu žádné vraždy ani draci). Takže jestli jsi ji nečetla, určitě jdi do ní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za doporučení, na Fangirl se těším :) Ale nejdřív si chci ještě přečíst Eleanor a Parka :)

      Vymazat
  11. Super prehľad.:) Fangirl a Železná skúška sa mi veľmi páčili.:) Inak sa chystám rozhodne na Druhú striebornú knihu snov, tam som musela počkať na preklad, keďže po nemecky neviem.:D

    OdpovědětVymazat
  12. No do háje mám minimálně 9 favoritů, co si moje peněženka počne. :D

    OdpovědětVymazat