sobota 4. dubna 2015

Vychází v dubnu 2015

Elita (Selekce #2) - Kiera Cass - CooBoo
Bohyně (Proroctví  #3) - Josephine Angelini - CooBoo
Šepotání (Šepotání #1) - A. G. Howard - CooBoo
Prozření (Nejtemnější síly #3) - Kelley Armstrong - Galatea

 Past (Hon #3) - Andrew Fukuda - Fragment
Nejkrásnější- příběh Levany- Marissa Meyer - Egmont
Pramen moci (Dračí oči #3) - Kristina Hlaváčková - Fragment
Polibek temnot (Kronika kambionů #3) - Jaime Reed - Fragment

Skrytá hrozba (Spriti Animals #2) - Maggie Stiefvater - Fragment
Bellman a Black-  Diane Setterfield - Ikar
Černý led - Becca Fitzpatrick - Egmont
Dotek bouře (Meredith Gentryová #5) - L. K. Hamilton - Epocha

Živí mrtví: Zkáza (Živí mrtví #5) - Kiera Cass - Baronet
Démonův kód - Adam Blake - Knižní klub
Věž (Ruinská trilogie #3) - Simon Toyne - Knižní klub
Led (Příhraničí #1) - Pavel Korněv - Fantom Print

 
Příliš mnoho Kateřin - John Green - Knižní klub
Ostrov lhářů - E. Lockhart - Host
Zaskočený (Zapletený #2) - Emma Chase - Mladá fronta
Stíny minulosti  - Amanda Quick - Baronet


Rozpálený (Most Wanted #3) - J.Kenner - Baronet
Opatruj mě ( V žáru bezpečí #1) - May Banks - Baronet
Rychle a smyslněKristy Bromberg - Jota
Zrzka všem učaruje (Zrzka #3) - Alice Clayton - Mladá fronta

 

14 komentářů:

  1. Příliš mnoho Kateřin už mám objednanou, tak uvidíme, čím tento příběh opět překvapí :)
    Kniha Šepotání mám překrásnou obálku. a recenze, které jsem na ni prozatím četla, napovídají, že to nebude vůbec špatná kniha.
    Nedávno jsem četla Selekci, která se mi moc líbila, proto si určitě přečtu i Elitu, i když tuším, jak to celé skončí.
    Dále je tu spousta knih, které bych si z tvého seznamu chtěla přečíst, ale to bychom tu byli do večera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Šepotáni a Elitu jsem také hodně zvědavá, četla jsem na ně samé pochvalné recenze, takže asi se máme na co těšit :)

      Vymazat
  2. Mňa osobne zaujali asi len 3 :/ A stále premýšľam, či si prečítať Zaskočeného, keďže už to nie je z pohľadu Drewa. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v plánu si Zaskočeného určitě přečíst :) Zapletený se mi moc líbil, takže i Zaskočenému dám šanci :)

      Vymazat
  3. Najviac sa teším na Príliš mnoho Kateřin. Mám Johna veľmi rada a dúfam že ma nai táto kniha nesklame :)
    Každopádne super článok, aspoň som informovaná!

    OdpovědětVymazat
  4. Opět bych si domů nejradši odnesla všechny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :) Taky bych si nejradši pořídila všechny :) No dobře, možná skoro všechny :)

      Vymazat
  5. Áááááááá :DDD Ja sa strááášne moc teším na Šepotání, v poslednej dobe stále len o tom kvákam, už sa naň teším! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné shrnutí :D Sice bych si nejradši vzala skoro všechny, ale i těch pár vyvolených, které si chystám koupit mi stačí :D

    OdpovědětVymazat
  7. V dubnu vycházejí samé perfektní knížky! :) Nejvíce se ale těším na ELITU! :) Už abych měla hezky oba díly vedle sebe s těmi krásnými obálkami :3

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, ona vychází Past! Tak to se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Těším se na Elitu =)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Na Šepotání som fakt zvedavá, keďže je to jedna z naj knižiek mojej kamošky, ale čo som čítala teraz nejaké názory českých blogerov, tých to až tak nezaujalo, tak som veľmi zvedavá, či sa mi to bude páčiť.
    A Ostrov lharů si chcem už čoskoro objednať, to je vraj veľmi dobré, tak sa teším.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se na některé moc těším. Selekce mě sice až tolik nezaujala tak nevím, jestli půjdu i do Elity, ale třeba Šepotání nebo Ostrov lhářů jsem si moc chtěla přečíst. Vzhledem k tomu, že ale knihy nekupuji, tak si budu muset počkat, až přijdou do knihovny nebo jestli bude recenzní výtisk. A celý rok čekám na Winter a místo toho teď vyjde nejkrásnější, takže docela zklamání.

    OdpovědětVymazat