středa 22. dubna 2015

Bookish Family Tag


Výborný tag, ke kterému mě inspirovala a navedla Vendea. Už z názvu je jasné, o co jde. Z různých knižních postav si sestavím svoji knižní rodinku.Vyberu si určitý počet rodinných příslušníků, které bych ráda ve své knižní rodince měla. Vyberu si počet knih, ve kterých budu hledat. Vylosuji si pořadí, ve kterém knihy půjdou za sebou. U každé knihy nalistuji náhodnou stranu, a první jméno na stránce, které uvidím, bude patřit určitému rodinnému příslušníkovi. Jednoduché, ne? A je to sranda!

Knihy z kterých budu vybírat:
Ačkoliv má moje knižní rodinka jenom 8 členů, budu vybírat jen ze 4 knih, které právě čtu nebo se chystám číst. Z každé knihy tak budu mít dva své nové příbuzné :)


1) Můj knižní dědeček - Marcus ( Indigové kouzlo)
Jako první přišla na řadu kniha Indigové kouzlo a volba padla na Marcuse. Jako svého dědečka si ho moc neumím představit, ale jsem s ním docela spokojená. Se svým fialovým tetováním na tváři by byl i jako dědeček pořádný fešák a svým úsměvem by určitě okouzlil i babičku Annabeth. Jestli by mu zůstala i veselá povaha, jakou měl v mládí, tak by jsme si určitě rozuměli. Mohl by mě naučit něco o tajných alchymistických sloučeninách a po večerech by mi vyprávěl, jak v mládí vedl zbojnickou skupinu.

2) Moje knižní babička - Annabeth ( Zloděj blesků)
Netuším, kdy se Annabeth stihla dát do kupy s Marcusem a proč dala Percymu košem, ale každopádně jsem ráda, že mám takovou skvělou babičku. Musím uznat, že s Marcusem se k sobě hodí. Určitě by mě naučila spoustu užitečných věcí, brala mě na výlety do muzeí a před spaním četla řeckou mytologii.Jen pozor na mojí prababičku Athénu, bohyni moudrosti.

 


3) Můj knižní taťka - Adrian ( Indigové kouzlo)
Tak takového taťku bych vážně chtěla mít. Jen nevím, jak by spolu vycházeli s dědou Marcusem. Adrian by byl skvělý taťka. Možná by si občas odskočil uvolnit se do Las Vegas, ale myslím, že s takovým taťkou bych se rozhodně nenudila. Snad bych po něm zdědila jeho kreativní nadání a sebevědomí, kterého má na rozdávání.

4) Moje knižní mamka - Cecily ( Horečka)
Rozmazlená, zhýčkaná Cecily a Adrian? No tedy, já se nestačím divit, s kým se to dal můj knižní taťka do kupy. Ale možná se mýlím a Cecily není úplně špatná. Možná by i ona byla starostlivá a pečlivá mamka. Jen doufám, že taťka použil svůj éter a léčitelské dovednosti, aby Cecily ve dvaceti neumřela na vir..


5) Můj mladší knižní bratr - Grover ( Zloděj blesků)
Přesně takového brášku bych chtěla mít.A vůbec mi nevadí, že je satyr. Možná je malinko chlupatý a rád jí plechovky, ale nezkazí žádnou legraci a mohla bych se spolehnout, že mi vždycky pomůže, když budu v nesnázích.

6) Můj starší knižní bratr - Robb Stark ( Hra o trůny)
S potěšením musím říct, že oba bráškové se povedli. Původně jsem doufala v sestřičku, ale ve Hře o trůny není zrovna lehké narazit na nějakou ženskou postavu. Ale moc ráda se spokojím s Robbem Starkem, jako se svým bratrem. Myslím, že to je ukázkový starší bratr, který by mě mohl chránit a předat mi spoustu svých zkušeností ze Hry o trůny. A měli by jsme i domácího mazlíčka- jeho vlka Šedý vítr.


 

7) Můj knižní strejda - Vaughn ( Horečka)
Tak tohle sedí. Vaughna si úplně umím představit jako strejdu. Jen bych byla mnohem radši, kdyby s mou knižní rodinou neměl vůbec nic společného. Myslím, že tomuhle strejdovi bych se raději vyhýbala. Brr, a určitě bych si od něj nikdy nebrala bonbóny a nikdy k němu nejela na prázdniny i když má príma domek a bazén s hologramy.

8) Můj knižní přítel - Joffrey Baratheon ( Hra o trůny)

Tak to jsem to pěkně schytala. Kde se na mě tenhle královský mazánek nalepil? Kdo jste četl Hru o trůny, určitě víte, že s Joffreym prostě není k vydržení. A navíc ani fešák to zrovna není.. Jsem si jistá, že by mě neskutečně vytáčel a rozhodně by moc dobře nevycházel ani s mým bráškou Robbem Starkem. Z představy, že mám za přítele Joffreyho mi běhá mráz po zádech, takže raději končím s tagem a jdu shánět nějakou Sansu, která by mi ho dobrovolně přebrala.



12 komentářů:

  1. Perfektní tag! Taky se ho chystám vyplnit :)
    Robba, Adriana i Annabeth ti závidím, ale s Joffreym jsi to opravdu schytala :D Chudáčku!

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je skvělý tag :D A tvé odpovědi jsou výborné :D Ale nejvíc mě pobavil tvůj knižní přítel :D

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, super tag, asi si ho půjčím :) Taťku Adriana a staršího bráchu Robba bych taky brala všemi deseti, ale ten přítel... brrr, ten se vážně nepovedl :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zloděje blesku zrovna čtu, ale ostatní knížky jsem zatím nečetla... Každopádně Annabeth jako babička vypadá skvěle a Grover jako mladší bráška vlastně taky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý tag, nečetla jsem jenom Horečku, takže postavy z ní neznám, ale jinak skvělý výběr.

    OdpovědětVymazat
  6. haha, takého priateľa by som teda mať nechcela, asi by som ho fackala od rána do večera :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. Super TAG s tím Joffreyiem (nebo jak se to píše) vážně vychytala =DD
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Super TAG, Joffrey ma pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  9. S tím Joffem jsi to tedy vážně vyhrála :D Tagy normálně moc nemusím, ale tenhle je v tvém provedení skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Výborný tag, je zaujímavý a ešte som naň nenarazila. Získala s teda peknú rodinku :D

    OdpovědětVymazat
  11. Fíha, super tag.:) Annaabeth by bolo určite fajn babička... Za to napríklad Adriana si ako otca veľmi neviem predstaviť.:D

    OdpovědětVymazat
  12. Upřímnou soustrast s Joffreym. Zabil dosud slibný vývoj tvé fiktivní rodiny. Ale co... narozdíl od bratra mu můžeš dát s klidem kopačky. Nebo počkat, až se udusí, muhehehe :D

    OdpovědětVymazat