pondělí 9. března 2015

Vychází v březnu 2015


 Krev polobohů (Bohové Olympu #5) - Rick Riordan - Fragment
 Třetí hrob přímo před nosem  (Charley Davidson  #3) - Darynda Jones - BETA Dobrovský
 Láska v podsvětí (Podsvětí #2) - Meg Cabot - Knižní klub
 Proroctví (Prozřetelnost  #2) - Jamie McGuire - YOLI


 Špaček (Temné vody #3) - Fiona Paul - Egmont
 Divoké karty - George R. Martin - Argo
 Trnový král ( Roztříštěná říše #2) - Mark Lawrence - Talpress
 Císařský oheň (Cesta sněžných ptáků #2) - Robert Lyndon - Knižní klub


 Spočítej hvězdy - Lois Lowry - Argo
 Deset malých nadechnutí - K.A.Tucker - Baronet
 V podsvětí (V ringu #4) - Katy Evans - Baronet
 Jamaica Lane - Samantha Young - Ikar


  Jen jeden rok (Jen jeden den #2) - Gayle Forman - YOLI
  Osudová náhoda - S. H Kolee - Baronet
 Tlukot mého srdce - Alf Kjetil Walgermo - CooBoo
 Na co Alice zapomněla - Liane Moriarty - Ikar

12 komentářů:

  1. Ach jo, nemám šanci tohle všechno přečíst :D Připadá mi, že je čím dál těžší vybírat knihy, do kterých se pustím a které naopak oželím. Nejradši bych přečetla všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně jsi to vystihla :) Přesně to si také říkám :) To je taková spousta knižních lahůdek, že nemám šanci to všechno přečíst :) Ale moc ráda se o to pokusím :)

      Vymazat
  2. Na Špačka sa úplne neskutočne teším. Milujem Temné vody, jedna z najlepších sérií ever :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musím přiznat, že sérii Temné vody jsem zatím nečetla. Ale jestli to je jedna z nejlepších sérií, tak pak ji určitě musím co nejdříve vyzkoušet :) Děkuji za tip :)

      Vymazat
  3. Tento měsíc mě nejvíce zaujala knížka Spočítej hvězdy, jelikož Dárce mě opravdu nadchnul!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dárce jsem četla a taky mě nadchnul! Byla to opravdu kouzelná knížka, takže jsem na Spočítej hvězdy taky moc zvědavá :) Jen je škoda té obálky, nějak mi nesedí..Ale obálka Dárce se mi taky moc nelíbila a po dočtení knihy, když jsem víc pochopila její význam, mi přišla dokonalá :)

      Vymazat
  4. Ještě jsem nestihla přečíst ani Jen jeden den a už vychází Jen jeden rok, sakra nestíhám. :D A V podsvětí!! Sakra vůbec to nestíhám sledovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsme na tom podobně :) Taky nestíhám, ještě jsem ani nečetla předchozí díly a už vycházejí další.. :)

      Vymazat
  5. Jamaica Lane bolo úplne parádne. Predošlé diely som síce nečítala a ani sa nechystám, ale autorka píše veľmi dobre.

    OdpovědětVymazat
  6. Najviac ma zaujali Bohovia Olympu a Proroctvo, ale aj ďalšie knihy vyzerajú pútavo :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jak tak na to koukám, moje zásoba knih se nejspíš zase o něco rozroste :D. Navíc všechny mají strašně pěkné obálky.

    OdpovědětVymazat
  8. Ami: Plánuji si pořídit Tlukot mého srdce a nebo si ho aspoň přečíst. Ostatní znám tak trochu od pohledu.
    Pěkné knihy!!

    OdpovědětVymazat