sobota 7. února 2015

Vychází v únoru 2015

  Marťan -  Andy Weir - Knižní klub
  Vášnivý svůdník - Christina Lauren - Jota
  Důvěřuj mi  - J. Lynn - Baronet
  Princ (Raven #1 ) - Sylvain Reynard - XYZ

  Podřiď se (Temné touhy #3 ) - Maya Banks - Baronet
  Já nejsem neviditelná - Marcus Sedgwick - CooBoo
  Nebe je všude - Jandy Nelson - CooBoo
  Jablečný koláč naděje - Sarah Moore Fitzgerald - CooBoo


  Život vzhůru nohama - Jo Plattová - Ikar
  Svět bez princů  (Škola dobra a zla #2) - Soman Chainani - CooBoo
  Svůdné zúčtování  (Svůdné zlo  #3) - Wendy Higgins - CooBoo
  Kalonův pád  (Novely ke škole noci   #4) - Kristin Cast -Knižní klub


  Eden  (Eden #1) - Helen Douglas - YOLI
  Šepotání  (Splintered  #1) - A.C Howard - CooBoo
  Zakázaná hra  (Zakázaná hra  #1) - L. J. Smith - Fragment
  Děti revoluce  (Ospalá díra #1) - Keith R. A. DeCandido -Baronet


  Divočina - Cheryl Strayed - Ikar
  Arkádie - Procitnutí Kai Meyer - Fragment
  Ocelové srdce - Brandon Sanderson - Talpress
  Kurzorův živel  (Kodex Alora #3) - Jim Butcher - Fantom Print



 ZOM-B (ZOM-B  #1) -  Darren Shan- CooBoo
 Zrození hrdinů (Spirit Animals #1) - Brandon Mull - Fragment
 Hrobka stínů  (Sedm divů světa #3) - Peter Lerangis -Egmont
 Dračí oko  (Kroniky drakologů  #1) -  Dugald A.Steer - Brio

17 komentářů:

  1. Zaujaly mě knížky od CooBoo... Nebe je všude a Jablečný koláč naděje vypadají zajímavě, Já nejsem neviditelná má krásnou obálku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem neviditelná, má opravdu nádhernou obálku, povedla se :)

      Vymazat
  2. To je nějak mnoho knih, měla bych už začít šetřit. :D Nejvíc jsem asi zvědavá na Eden, Důvěřuj mi a Nebe je všude, ale přeci jen je tam spousta knih o kterých nic nevím. Budu si to muset pořádně projít. :D Na co máš zálusk ty ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je toho kupa :) Já mám tento měsíc největší zálusk na Marťana, Eden, Šepotání a na Ocelové srdce :) A protože moc ráda čtu cokoliv o dracích, asi se poohlédnu i po Kronikách drakologů :) Sice to vypadá spíše na čtení pro mladší, ale vyzkouším to :)

      Vymazat
  3. Asi nejvíc bych si chtěla přečíst Nebe je všude a Škola dobra a zla, i když mě vlastně láká většina knih... Pěkné shrnutí, mám se na co těšit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebe je všude vypadá dobře :) Školu dobra a zla bych si taky chtěla přečíst, ale jsem pozadu, ještě jsem nečetla ani první díl, takže nejprve se musím pustit do něj :) Každopádně se opravdu máme na co těšit :)

      Vymazat
  4. CooBoo jednoznačne boduje :) a ešte od Fragmentu ma zaujala Arkádie - Procitnutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, CooBoo si nás rozmazluje a vydává samé knižní lahůdky :)

      Vymazat
  5. Ach jo, asi budu muset vykrást banku, jinak není možný, abych si tolik knížek pořídila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji využít knihovny :-) Sice si občas musím počkat, jelikož nejsem úplně první v rezervaci, ale za to to stojí. Ty ceny za knihy jsou docela šílené :( Takže knihy víceméně jenom dostávám a myslím, že to je docela dobrý systém :) Skills of Art

      Vymazat
    2. Taky doporučuji využít knihovnu :) Spoustu knížek bych si chtěla pořídit, ale kvůli těm cenám to není možné..Takže ty, u kterých si nejsem jistá, že mě budou bavit, si půjčuju jen z knihovny :)

      Vymazat
  6. Najviac ma zaujala knižka Nebp je všade a Divočina :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja sa u nás teším hlavne na Mesto nebeského ohňa. Aj keď je škoda, že už je to posledná časť. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je škoda, že už je to poslední část, ale doufám, že to bude aspoň pořádné rozloučení se sérií, a že kniha bude stát za to! :)

      Vymazat
  8. Tento článek se mi hodí, protože mám zrovna hroznou radist, že se mi od nového roku daří přečíst alespoň minimum knih. Resp. že se mi daří znovu začít číst. Ve víru maturity, začátku vejšky už na to nebyl takový čas a teď se pomalu začíná blýskat na lepší časy. Alespoň v tomto ohledu :-) Zaujal mě Život vzhůru nohama :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je tenhle článek užitečný :) To znám, od maturity a začátku studia na vejšce taky pozoruju, že mám méně času na čtení :) Pořád stíhám číst dost knížek, ale asi už nikdy nepřečtu takové množství, jako na střední..to byli zlaté knižní časy :)

      Vymazat