sobota 10. ledna 2015

Vychází v lednu

  Město nebeského ohně - (Nástroje smrti #6 ) -  Cassandra Clare - Knižní klub
  Planoucí hvězda- (Dust Lands #3 ) - Moira Young - CooBoo
  Splynutí - (Čistý  #2 ) - Julianna Baggott - Jota
  21. den  - ( Sto #2 ) - Kass Morgan - CooBoo

  Pět -  Ursula Poznanski - Knižní klub
  Stříbrná zátoka -  Jojo Moyes - Ikar
  Můj ne tak sladký život - (Mé sladké šestnácté století  #3) - Rachel Harris - CooBoo
  Královské intriky - Emma Riedová - Knižní klub
  Dvojí kousnutí - ( Upíí z Chicaga #3 ) -  Chloe Neill - Fantom Print   
  Dotkni se osudu - Martina Wolfová - Metafora -  ebook
  Zázračná esence  - Martina Wolfová - Metafora - ebook
  Černý mráz  - Becca Fitzpatrick - Egmont

5 komentářů:

  1. Nejvíc se těším na Planoucí hvězdu, Pět a Black Ice, ale i ostatní knihy vypadají zajímavě :D To zase bude provětraná peněženka :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik knih, tolik knih... už jsem úplně ztratila přehled, o tom, co vychází za novinky. Díky tomuto blogu a podobným, přece jen trochu vím, co se v současné době čte. Zajímavě vypadá Black Ice, ale i 21.den. Ale soudím podle obálek, takže to beru s rezervou...

    OdpovědětVymazat
  3. Pokaždé si říkám, že dokud nepřečtu to, co už mám v knihovničce, žádnou knížku si nekoupím, a pokaždé to úspěšně poruším. :D Vidím to na Ursulu Poznanski, protože autorka píše moc dobře, a uvidíme, co dalšího ještě moje peněženka unese. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já se moc těším na Město nebeského ohně a Můj ne tak sladký život :)

    OdpovědětVymazat