pondělí 12. ledna 2015

Měsíční hitparáda: listopad, prosinec

Další dva měsíce jsou za námi a tak je čas na pravidelné dvouměsíční shrnutí. Během uplynulých dvou měsíců jsem na blogu zveřejnila 8 recenzí na knihy, které jsem přečetla. Není to špatné číslo, ale původní záměr- každý týden napsat dvě recenze, se mi nepodařilo splnit. Přiznám se, že v prosinci jsem blog malinko zanedbávala, protože většinu času mi zabrala škola.

Blogové statistiky (aneb troška čísel) :
Počet pravidelných čtenářů stoupl  na krásné číslo 28 a počet čtenářů na facebooku na 25. Za měsíc listopad jste mě poctili 1143 návštěvami a během prosince 1102 návštěvami. Na blog jste přispěli 310 komentáři.Všem vám chci moc poděkovat za vaši podporu a přízeň. Děkuji, že se mnou sdílíte své názory a svými komentáři pomáháte spoluvytvářet tento blog. Budu ráda za všechny nové čtenáře, komentáře, za vaši návštěvu nebo za vaše tipy a nápady na zlepšení blogu.

Knihy měsíce

Za uplynulé dva měsíce jsem přečetla a zrecenzovala 8 knih. Z toho dvě knihy jsem přečetla v angličtině a obě mě mile překvapily.


1. The Almost Girl
2. 80 dní barvy smyslnosti
3. Krásná katastrofa
4. Učiněná katastrofa
5. Salt
6. Démonolog
7. L.A Candy
8. Zlomená srdce










Nejlepší kniha a kniha s nejlepší obálkou
Salt- Danielle Ellison
Salt je young adult kniha plná magie, démonů a akce.Přirovnala bych ji k sérii Nástroje smrti, protože obě knížky si jsou v mnohém podobné.Sympatická dvojka Penelope a Carter, akční scény a humor, dělá z téhle knihy nejlepší knihu, kterou jsem za uplynulé dva měsíce přečetla.Salt je i vítězkou v kategorii nejhezčí obálka. Mám ráda fialovou barvu, takže mě tato obálka přitahuje svým  fialovým pozadí.Líbí se mi i slečna na obálce.Ve výsledku obálka  vypadá tak trochu magicky.



20731256Nejhorší kniha a kniha s nejhorší obálkou
80 dní barvy smyslnosti- Vina Jackson
Ujetý a zvrácený příběh .Za sebe vám můžu doporučit jen to, vyhýbat se Barvám smyslnosti velkým obloukem, pokud zrovna nemáte chuť nechat se znechutit...Obálka této knihy se mi nelíbí. Není na ní nic, co by naznačovalo o jaký příběh se jedná a není ničím výjimečná.Obálka téhle knihy za moc nestojí a její obsah nestojí už vůbec za nic..


17397481Největší překvapení
The Almost Girl- Amalie Howard

Tahle sci-fi young adult chuťovka pro mě byla příjemné překvapení, protože jsem od knihy moc nečekala a spíše jsem na ni jen byla zvědavá. Líbilo se mi spojení scifi- paralelních vesmírů a žánru young adult.




Učiněná katastrofaNejvětší zklamání
Učiněná katastrofa - Jamie McGuire

Velké zklamání.Od knihy jsem čekala něco víc, než jenom opsanou verzi Krásné katastrofy.





Nejnapínavější kniha
Démonolog - Andrew Pyper

Démonolog je opravdu napínavý od začátku až do konce.Byla jsem hodně zvědavá, jak to všechno dopadne, a tak jsem četla pořád dál a dál. Zklamáním pro mě byl otevřený konec, protože jsem nedostala odpovědi na otázky, kvůli kterým byla kniha tolik napínavá..



Nejromantičtější kniha
Zlomená srdce - Emma Garcia

Favoritem na nejromantičtější knihu byla Krásná katastrofa, ve které se najde spousta krásných romantických chvilek. Ale když jsem si vzpomněla, že kniha obsahovala i dvojnásobek chvil, během nichž se hlavní hrdinové jen trápili, rozhodnutí jsem změnila.Vítězem jsou tedy Zlomená srdce.Tahle knížka je romantická spíše až ke konci, když si hlavní hrdinka konečně uvědomí svoje city, ale pak to stojí opravdu za to.



Hrdina/ hrdinka měsíce
Carter (Salt- Danielle Ellison)

Hrdinou měsíce je Carter kterého jsem si hodně oblíbila. Je to prototyp tajemného, krásného a bezchybného přítele. Hodně vyniká i svým humorem.Scény s Carterem byly vždycky zábavné, takové osvěžující.A možná díky tomu jsem si tohohle záhadného čaroděje, oblíbila.



Pár měsíce
Travis Maddox + Abby (Krásná katastrofa, Učiněná katastrofa- Jamie McGuire )

Travis a Abby jsou jednoznačně párem měsíce. To co tihle dva spolu prožívají, je jako jízda na horské dráze.Jednou nahoře a jednou dole.Jejich vztah se nedá popsat lépe, než láska a devastace zároveň. Oba se šíleně milují, ale mají neobyčejný talent, svůj vztah popírat a neustále ničit nějakým nedorozuměním..


5 komentářů:

  1. Mě teda Krásná katastrofa vůbec nenadchla, asi máme jiný vkus. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se docela líbila, i když občas mi Abby lezla na nervy, tím jak pořád předstírala, že k Travisovi nic necítí..A občas mi oba byli k smíchu :D

      Vymazat
  2. Gratuluji ke krásným číslům a potěšujícím úspěchům :) Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  3. Salt si už chci strašně dlouho přečíst, ale přiznám se, že jsem na tuhle knížku tak trochu zapomněla, ale díky tvému článku se mi zase dostala do hledáčku :D.
    A The Almost Girl vypadá hodně zajímavě.
    Jinak pěkný článek :D souhlasím s obálkami, ale žádnou knihu z tvého výběru jsem nečetla.

    OdpovědětVymazat