neděle 7. prosince 2014

Vychází v prosinci



Spáleniště : Zkouška - (Labyrint #2) -  James Dashner - YOLI
Stříbrné stíny - (Pokrevní pouta #5) - Richelle Mead - Domino
Prozřetelnost - (Prozřetelnost #1) - Jamie McGuire - YOLI 
Svět poté  - ( Penryn a konec dní #2) - Susan Ee - Motto
 
 

Objetí noci(Temní lovci #3) - Sherrilyn Kenyon - Ikar
Nažhavený - (Most Wanted #2) - J. Kenner - Baronet
Papírová města  John Green - YOLI
Na hraně věčnosti - (Na hraně zapomnění #2) - J.A.Redmerski - YOLI 
 
 
 
Dědictví Tilly Bagshawe - BB/art
Oživovatel - (Oživovatel #1) -Seth Patrick - Knižní klub
Oči mrtvých - (Downside #2) - Stacia K1ane - Fantom Print
Syn Londýna  - (Mrakodrapový trůn #1) - Tom Pollock - Paseka
 
Stín - Johana Tichá - IFP Publishing 
Oddíl - Nick Cutter - Polaris
 
 

17 komentářů:

  1. Spáleniště musím mít! :) a Dědictví taky vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Spáleniště taky musím mít :) To je prostě nutnost :)

      Vymazat
  2. Na Spáleniště se moc těším :) Papírová města už doma mám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi šťastný člověk, že už máš doma Papírová města :) Já si na ně počkám do Vánoc :) Už jsi je četla a co na ně říkáš? :)

      Vymazat
  3. Už sa tak teším na Penryn a koniec sveta :D :D som sa najprv bála, že dvojka ani nevyjde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Penryn a konec dní se taky moc těším :) A taky jsem se docela bála, že dvojka snad už ani nevyjde, protože to pořád odkládali a odkládali..

      Vymazat
    2. Uf, ani nehovor :D ja som ešte aj písala do vydavateľstva, či to vyjde, tiež som sa dosť obávala, ale nakoniec to bude :D
      takže jupííí :D

      Vymazat
  4. Já se teď těším jen na dvě knihy a těmi jsou Labyrint, to jsem hodně zvědavá, jak si s tím autor poradil a Na hraně věčnosti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na pokračování Labyrintu i Na hraně věčnosti jsem taky zvědavá :)

      Vymazat
  5. Já se nejvíce těším na Spáleniště a Papírová města si přeji najít pod stromečkem. Třeba mi 'Ježíšek' i vyhoví. :) Svět poté a Na hraně věčnosti mě velmi zaujaly. Uvidíme, možná si najdou cestu do mé knihovničky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ti Ježíšek vyhoví a najdeš pod stromečkem jednu nebo rovnou obě z těchto knížek :) Obě podle mě totiž stojí za to :) A Svět poté můžu určitě jen doporučit, první díl jsem četla nedávno a moc se mi líbil :) Snad tu brzy na něj bude i recenze :)

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí tvůj blog :) Nejvíc se těším na papírová města od Johna Greena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) Taky se už se nemůžu dočkat, až Papírová města přibudou do mé knihovničky :)

      Vymazat
  7. Jsem velmi zvědavá na Papírová města a až si přečtu Labyrint a Na hraně zapomnění tak i na další díly těchto sérií :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle tři knížky jsou asi ty, na které se tento měsíc nejvíce těším :) Jen se musím přiznat, že jsem ještě nečetla ani první díl Labyrintu :) Musím to rychle dohnat :)

      Vymazat
  8. Spáleniště, Prozřetelnost, Na hraně věčnosti, Papírová města a Oživovatel určitě chci :D V prosinci vyjdou docela pěkné knížky :D

    OdpovědětVymazat