sobota 20. prosince 2014

Recenze: L.A Candy


Autor : Lauren Conrad
Série: L.A Candy, 1.díl
Žánr, tagy: YA romance
Počet stran:292
Vydavatel: CooBoo
Anotace:

Život v L. A. je sladký - cool kluby, skvělí kluci, návrháři... prostě všechno. Devatenáctiletá Jane Robertsová a její nejlepší kamarádka Scarlett se nemohou dočkat, až tam začnou bydlet. A když se je jeden televizní producent rozhodne obsadit do své nové reality show a la Sex ve městě, sotva věří svému štěstí. Jejich vlastní show?

 HODNOCENÍ:  ★★★ 

Na tuhle knihu jsem narazila náhodou v knihovně, kde mě zaujala její obálka. Podle obálky jsem tipovala, že půjde o sladkou, romantickou knížku.A přesně na takové čtení jsem zrovna měla chuť.Od knížky jsem toho mnoho neočekávala a možná díky tomu mě na konec mile překvapila.

Dvě nerozlučné kamarádky, Jane a Scarlett se právě přestěhovaly do Los Angeles. Dívky chtějí okusit život v proslulém městě plném celebrit. Scarlett chodí na místní univerzitu a Jane pracuje v agentuře na organizaci společenských akcí. Hned při prvním výletu do klubu se Jane seznámí se sympaťákem Bradenem. Jane, která dosud neměla v lásce moc velké štěstí a její zkušenosti s kluky jsou prakticky nulové, se do charismatického Bradena zakouká. Jenže Braden je zadaný a tak vyhlídky na společnou růžovou budoucnost nejsou moc velké.

Obě kamarádky navíc brzy osloví hollywoodský producent, který plánuje natočit velký hit - reality show L.A Candy, ve které by lidé mohli sledovat životy čtyř mladých dívek.A dvě z nich mají být Scarlett a Jane. Jejich úkolem je jen být sladké a chovat se přirozeně. Obě dívky s účinkováním v show souhlasí a jejich život se tak brzy navždy změní..Na každém kroku je pronásledují kamery a jejich soukromý život najednou na televizních obrazovkách sledují tisíce lidí..Jak se s náhlou slávou vyrovnají? A má vůbec Jane šanci sblížit se s Bradenem, s kamerou za zády?

Kniha je typický dívčí románek, který nejvíce ocení náctileté čtenářky.Ale to neznamená, že by si ji starší čtenářky nemohly přečíst.V první řadě je skvělou oddechovkou, která vám zpříjemní zimní večery. Čte se rychle a lehce. Ze začátku má sice trochu pomalejší rozjezd, ale jakmile se začne natáčet L.A Candy, zlepší se to a děj pak rychle odsýpá.

Postavy jsou sympatické. Ale více než hlavní postavu- Jane, jsem si oblíbila její kamarádku Scarlett, která mi přišla chytřejší, průbojnější a ne tolik naivní, jako nezkušená a důvěřivá Jane. Scarlett se také nebojí říct svůj názor a má realističtější pohled na svět. Jane mě v druhé polovině knihy i docela štvala svým chováním.

Kniha je občas trochu předvídatelná, ale jde o příjemné a pohodové čtení. Byla jsem zvědavá na to, jaké bude číst knihu o reality show, protože jsem zatím nic podobného nečetla.Nepočítám do toho Hunger Games, protože Hladové hry, jako reality show asi těžko někdy budou dávat v televizi..V téhle knize je vše ze současnosti, reálné a kniha vám tak opravdu poskytne malý náhled do světa slavných.A je znát, že autorka se v tomto světě celebrit pohybuje a má s ním zkušenosti.

Dávám jí mírně nadprůměrné 3 a půl hvězdičky, protože se nejedná o nic světoborného, ale můžu ji doporučit jako skvělé, nenáročné a romantické čtení. Ještě dodám, že jsem na internetu viděla nějaké zvěsti, že by podle knihy snad mohl být natočen i film, ale nenašla jsem žádnou opravdu zaručenou informaci, jestli se film skutečně chystá. Tak se necháme překvapit a možná se někdy dočkáme i filmové verze, která by podle mě mohla být docela zajímavá.

5 komentářů:

  1. Pěkná recenze, sice to nejspíš není můj šálek kávy, ale námět vypadá zajímavě takže to možná zkusím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu :) Můžeš to zkusit a dát L.A Candy šanci :) Knížka se čte rychle, takže i kdyby tě nebavila, máš ji za dvě odpoledne přečtenou :)

      Vymazat
  2. Vypadá to na sympatické čtení, u kterého by se mohl člověk hezky odpočinout. :) Já osobně to sice určitě nebudu číst v blízké době, ale kdo ví, třeba se k tomu jednou dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to je skvělé odpočinkové a nenáročné čtení :) Až budeš potřebovat si zarelaxovat, L.A Candy je skvělá volba :)

      Vymazat
  3. Kniha je psaná podle reality show kterou spisovatelka opravdu absolvovala .. první díl se mi pred lety líbil ale ty dalsí dva mi tedy prisli otřesný a předvídatelný :(

    OdpovědětVymazat