sobota 8. listopadu 2014

Vychází v listopadu



Nevítaní - (Nevítaní #1) -  Sophie Jordan  - Coo Boo
Čtyřka - (Divergentní povídky) - Veronica Roth - Coo Boo
Posedlost- (Posedlost #1) - Katherine Howeová- Fortuna Libri
Vzdor- (Dech #2) - Sarah Crossan - Baronet
  

Probouzení - (Nejtemnější síly #2) - Kelley Armstrong - Galatea
Hledání Aljašky- John Green-  YOLI 
Solitaire- Alice Osemanová - Coo Boo
Once Upoin a Time- Bylo nebylo- Odette Beane - Coo Boo
 

Destrukční deník  - Keri Smith - Coo Boo
Násobky sedmi- Holly Goldberg SloanYOLI 
Eleanor a Park- Rainbow Rowell- YOLI
 Dash a Lily- Kniha přání - Rachel Cohn - Coo Boo

Losing It  Cora Cormack  - Jota
Život jedna báseň  - Collen Hoover - YOLI
Zaklínačka koní  - (Nejtemnější magie #1) - Tamora Pierce -  cPress
Cesta pustinou- (Monument 14 #3) -Emmy Laybourne - Baronet
 

Ztracená brána  - Orson Scott Card  - Laser
Vzpoura - (Department 19 #2) - Will Hill - Moba
Nespavost - J.R. Johanssonová - YOLI
Zaklínač- Bouřková sezóna  - Andrzej Sapkowski - Leonardo


Magie na vzestupu - (Kate Daniels #6) -  Ilona Andrews  - Fantom Print
Temná krev - (Anita Blake  #16 ) - Laurell K. Hamilton - Epocha
Napálený- ( Kroniky železného druida #4) - Kevin Hearne- Laser
Temné bratrstvo - (Temné bratrstvo #1) - Luke Scull  - Host



Sběratel kůží - Jeffery Deaver  - Domino
Případ Amelia - Kimberly McCreight - Ikar
Hranice světů - Philip J. Imbrogno 
Pád guvernéra 2  - (The Walking Dead #4)- Robert Kirkman, Jay Bonansinga


Láska po mexicku Ivana Ondriová  - Baronet
Odhalení - (This Man #1 ) - Jodi Ellen Malpasová - XYZ
Svedená - (Barvy lásky #4) - Kathryn Taylor - Moba
Neodolatelný  - J.R.Ward - Baronet




Ona - (On #2) -  CareyHeywood  - Galatea
Roštěnka - Alice Clayton - Mladá fronta
Podlehni - (Temné touhy #2) - May Banks - Baronet
Let v oblacích - R.K. Lilley - Galatea

 
 Hravě - (Bezhlavě #2) - S.C. Stephens   - Beta- Dobrovský
Vikingova čarodějka Neli A. Wilkins - Alpress
Zachránila mě slza - Angele Liebyová - Ikar

16 komentářů:

  1. Tolik zajímavých knížek, děkuju za přehled, to já vždycky ocením!
    Čtyřku si rozhodně koupím, to je nutnost, na kterou se vážně těším.
    Posledlost mě zaujala svou krásnou obálkou už když vyšla v Americe, dokonce jsem v létě uvažovala, že si ji tam koupím, tak uvidíme, jestli si jí pořídím alespoň v češtině.
    Hledání Alijašky mám doma v angličtině, ale tohle české vydání se mi hrozně líbí, možná si ho koupím. :)
    Eleanor a Park už mám objednané, strašně se na to těším!
    Dash a Lily - kniha přání má hrozně dobrá hodnocení a hodně lidí tuto knížku považuje za vánoční klasiku, uvidím, jaké budou recenze a třeba si jí pořídím v období Vánoc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přehledy mě baví tvořit, možná i proto jsou tak dlouhé a je na nich tolik knížek :) Koukám, že jsme na tom podobně- Čtyřka je nutnost, Posedlost jsem si taky chtěla koupit už v angličtině a nutně ještě musím mít Nevítané a Napáleného :)

      Vymazat
  2. Kalendář je taky super volba :)) ale bala bych se ze mezi dalsimi vecmi ktere tam pises se mi to ztrati :D tady v sesitu je to na jednom miste a prehledne :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě s tímhle problémem se potýkám- mezi ostatními věcmi se mi to pak v kalendáři ztratí :) Asi si raději taky koupím sešit :)

      Vymazat
  3. Děkuji moc za komentář. :)
    I za pěkný článek, už jsem četla pár shrnutí na listopad, ale tak rozsáhlé ještě ne. Kupodivu toho naštěstí ale moc nechci, zatím mám seznam naplněn knížkami, které vyšly dříve. Ale Solitaire, Zaklínačka koní a Temné bratrstvo vypadají vážně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, shrnutí to je dost rozsáhlé :) Ale tolik knih do něj dávám proto, aby si v něm každý našel nějakou tu svou knížku, která ho zaujme :)Navíc to je shrnutí i pro mě, až se budu nudit a nebudu vědět co číst, vyberu si nějakou knihu z tohoto předlouhého seznamu :) Temné bratrstvo a Zaklínačka koní se mi taky líbí :)

      Vymazat
  4. Riadne veľa knižiek, vidieť, že ťa to aj naozaj zaujíma a baví! Na tie knižky sem pridáš aj recenzie? To by bolo super :).
    Inak, to som ani nevedela že Once Upon a Time je aj knižka, to by som si teda prečítala! A ešte ma z týchto knižiek zajala tá Monument.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny knihy asi přečíst nestihnu, ale některé snad ano a na ty přidám i recenze :) Once Upon a Time mě taky zaujala, snad bude stejně dobrá, jako seriál :)

      Vymazat
  5. Toho ale je, ale asi je to blbé, ale ani jednu neznám. Ale nějaké nevypadají vůbec špatně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to vůbec blbé :) Právě od toho tu je tento měsíční přehled, aby jsi třeba nějaké nové zajímavé knížky, které neznáš, objevila :)

      Vymazat
  6. Ani jsem nevěděla, že Vzdor vychází už v listopadu. No, aspoň mám další inspiraci, co pod stromeček. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzdor má vyjít 12.11, takže to bude ideální dárek pod stromeček :)

      Vymazat
  7. Četla jsem Zaklínače, je výborný, opravdu doporučuji. Mě zaujalo nejvíc Walking Dead, teď se dívám na seriál, je skvěle natočen, sice jsou tam hodně drsné naturalistické scény, ale věřím, že to je svět, jaký by skutečně mohl být, po nějaké katastrofě. Zajímavá by mohla být i Ztracená brána od Carda a Destrukční deník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jú, tak to jsem nadšená, že jsem našla dalšího fanouška Walking Dead :)Na seriál se koukám každou neděli, a sice nevím proč, ale strašně mě chytl a baví mě :) Děkuji za tip, Zaklínače jsem četla kdysi dávno, už si ho moc nepamatuji, asi si ho musím přečíst znova :)

      Vymazat
  8. Tolik knih! Jediného Čtyřku čtu teď v angličtině, všechny ostatní knihy na mě ještě čekají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jich opravdu kupa :) Ještě, že budou ty Vánoce a můžeme nějaké dostat pod stromeček :)

      Vymazat