středa 3. září 2014

Recenze: Hot Boys

Autor: : M.T.Majar
Originál:
Série: Hot Boys #1
české vydání:  Fantom Print, 2012
Hot Boys si říká skupina striptérů, kteří pravidelně přivádějí do varu návštěvnice nočního klubu Red Wolf. Jedním z nich je Chris, přitažlivý muž krátce po třicítce, který začíná být dosavadním životem unavený a uvažuje o konci striptérské kariéry.
Na jednom představení poznává fotografku Taru, která drze odolává jeho šarmu a vypracované postavě. Provokuje ho a dráždí a Chrise to k ní přes počáteční antipatii silně táhne. Snaží se ji získat, ale Tara se jakémukoliv sblížení brání. Ona jediná totiž ví, že v jejím životě je temný stín, kterému se snaží uniknout. Někdo natolik nebezpečný, že se obává o svůj život, i všech, kteří jsou jí blízcí…

Hot Boys, eroticky laděná prvotina české autorky M.T.Majar mě velmi mile překvapila. Jedná se o skutečně šťavnatý příběh nabitý sexy striptéry, který vybočuje z řady podobných erotických knih. Při čtení Hot Boys se budete opravdu červenat a místy se i rozplývat nad charismatickým Chrisem, který je hlavní postavou příběhu. Leccos napovídá už anotace- striptéři nikdy nebyli více k sežrání. A ano, s anotací můžu jen souhlasit.

Chris vede dvojí život. Ve dne pracuje jako účetní, v noci v klubu Red Wolfs rozvášňuje davy nadržených žen, které při pohledu na jeho vypracované tělo šílí touhou se ho dotknout. Poněkud samolibému Chrisovi se líbí pozice nejžádanějšího muže a ještě se mu nestalo, aby některá žena při jeho doteku poddajně neroztála a nerozplývala se blahem. Ale jen do té doby než se potká s fotografkou Tarou, která se přijde podívat na pánský striptýz jen kvůli přání své kamarádky a vášniví, testosteronem nabušení muži ji nechávají chladnou. Jenže, jak už to tak bývá, podle vzoru co nemůžeme mít, to chceme nejvíc, se Chrisovi líbí a chce se jí dostat pod sukni. Lehké to rozhodně mít nebude, protože Taru obklopuje její tajemná minulost. Povede se Chrisovi zatvrzelou Taru svést?

Celý příběh je zahuštěný neuvěřitelnou dávkou sexappealu, erotiky a charismatem sympatického Chrise, že snad žádnou ženu nenechá klidnou. Může se zdát, že jde jen o jednoduchou, prostou romanci bez nějaké větší pointy, ale opak je pravdou. Kniha je i plná akce a napětí souvisejícím s Tařinou záhadnou minulostí. Sympatického Chrise si po pár stránkách oblíbíte a tak mu jistě odpustíte i pár jeho negativních vlastností, jako je přílišná sebedůvěra a arogance.

Příběh je vyprávěn z pohledu Chrise! Vykříčník za předchozí větou je rozhodně oprávněný, protože knih psaných z pohledu muže příliš nenajdete a autorce se povedlo přesně typicky mužský charakter a uvažování. Chris, stejně jako jiní muži občas myslí více rozkrokem než hlavou, nešetří vulgarismy a zakládá si na svém egu.

Celkově mě přišel takovýto výlet do mužské hlavy nesmírně zajímavý a osvěžující. Autorčin styl je čtivý a poutavý. Nad lechtivými scénami jsem se patřičně červenala, nad Chrisovými humornými hláškami se smála a celkově si knihu vychutnala. Někomu mohou zkazit dojem vulgarismy, kterými Chris nešetří, ale mě nevadily. Podle mě jen upevnily Chrisův charakter a tak nějak k němu patří.

Než se do Hot Boys pustíte, počítejte s tím, že narazíte na peprné scénky, ovšem ne plné slaďoučkých pusinek, ale opravdové, nespoutané a vášnivé erotické akce...Hot Boys si totiž nehrají na romanci plnou letmých doteků a plachých pohledů. Při čtení se neubráníte úsměvům a čekají na vás i hlášky, na které nezapomenete. A zaručeno je také to, že opravdu budete mít pocit, že si i na ty nejsvůdnější striptéry můžete sáhnout.

Hot Boys zaslouženě dostávají plný počet hvězdiček a směle je mohu zařadit  mezi nejlepší knihy, co jsem četla.