středa 3. září 2014

7. Kniha, která mě rozplakala


Projekt z dílny VeEee.
Cílem projektu je každý druhý den v červnu vybrat jednu knihu z vaší knihovničky, která se hodí na dané téma. Důležité je, aby to byla kniha, kterou opravdu vlastníte a pokud možno aby se žádná kniha během 15témat neopakovala.





Kniha, která mě opravdu rozplakala

Jak jsem již psala v minulém tématu Knihobraní, mám ráda silně emotivní příběhy.Jen tak něco mě nerozbrečí a proto, když už se to nějaké knize povede, stojí to za to.Knih, které mě opravdu rozbrečely zatím moc není- jen Temnota, druhý díl Twilight- Nový měsíc, nepřekonatelný Hostitel , Den Trifidů a ze školní četby i Jana Eyrová.

Všechny knihy, na jejichž četbu potřebuju kapesníček mám ve velké oblibě, ráda se k nim vracím a zcela záměrně hledám další silné příběhy.

První kniha, nad kterou mi ukáply slzy (a asi budou vždycky padat) je Temnota, druhý díl série Strážci času od Marianne Curley.Naprosto mě dojal její konec a jásala jsem nad tím, že Arkarian a Isabella jsou spolu :)A právě protože byla první, je dodnes mou srdcovou záležitostí.

Žádné komentáře:

Okomentovat