středa 3. září 2014

3.Kniha, kterou bych mohla číst stále dokola



Projekt z dílny VeEee.
Cílem projektu je každý druhý den v červnu vybrat jednu knihu z vaší knihovničky, která se hodí na dané téma. Důležité je, aby to byla kniha, kterou opravdu vlastníte a pokud možno aby se žádná kniha během 15 témat neopakovala.





Kniha, kterou bych mohla číst stále dokola

Tentokrát byl výběr opravdu těžký.Mám spoustu oblíbených knih, které si moc ráda přečtu klidně i podesáté..Mezi ně patří například Vampýrská akademie, Pán prstenů, Den trifidů, Temnou horečka a další knihy..Přesto existuje jedna kniha, která mi v paměti utkvěla tak silným dojmem, že bych ji opravdu mohla číst pořád a pořád dokola- a to Hostitel od Stephenie Meyer.

Když před lety vyšla její anotace- mimozemšťani, rozdvojená osobnost, psychologický thriller..mě vůbec nelákala a říkala jsem si, že to zase bude kravina, rozhodně nic pro mě.V tomto tragickém přesvědčení jsem zůstávala, dokud jsem nepodlehla tlaku okolí a knihu si nepřečetla.

 A co vám budu povídat- knihu se jsem si přečetla jednou a od té doby ji můžu číst pořád dokola.Mám ráda silné, emotivní příběhy, které nám mohou něco vzkázat a Hostitel je vysloveně emoční ždímačka.Celý příběh je kouzelný, naprosto jedinečný i se svými hlavními postavami- Wandou, úžasným Ianem a Jaredem.A co teprve film- ten patřil k jedněm z mála, co mě rozbrečeli.Při zpětném pohledu si říkám, ještě že jsem měla celou řadu v kině jen pro sebe, jinak by si asi nejbližší okolí myslelo, že jsem blázen...

Nemůžu si pomoci, ale ještě sem musím připsat svůj osobní postřeh- knihy, které od začátku zavrhuji se po přečtení naopak stávají mými knihami nejoblíbenějšími.Tohoto omylu jsem se dopustila u Hostitele, VA i Temné horečky, které už mají své čestné místo u mě na poličce.Zato knihy na které se těším a přistupuji k nim s velkým očekáváním, jsou většinou zklamáním..

Žádné komentáře:

Okomentovat