středa 3. září 2014

15. Kniha, u které bych vážně ocenila pokračování




Projekt z dílny VeEee.
Cílem projektu je každý druhý den v červnu vybrat jednu knihu z vaší knihovničky, která se hodí na dané téma. Důležité je, aby to byla kniha, kterou opravdu vlastníte a pokud možno aby se žádná kniha během 15 témat neopakovala.





Kniha, u které bych vážně ocenila pokračování

Nad tímto posledním tématem Knihobraní jsem nemusela vůbec přemýšlet.Je to mírně poetické- že první téma otevřela kniha Drak jeho Veličenstva a posledním tématem ho uzavírám knihou Vítězství orlů od Naomi Novik, přičemž obě knihy jsou ze stejné série.
Vítězství orlů je 6.dílem z této fantasy-historické série z dob napoleonských válek, na které tak trochu ujíždím..Autorka vydala další díl již před rokem a předposlední díl série má vyjít v originále na podzim.Bohužel nakladatelství Argo a Triton, nechystají další česká vydání, ačkoliv se jednalo o jejich nejprodávanější sérii.. 
Postoj nakladatelů nechápu, tak mi nezbývá než doufat, že platí rčení, kdo si počká, ten se dočká a všichni fanouškové Temeraira se dočkají i vydání v našem jazyce!



Na závěr bych chtěla poděkovat Vee, za to, jak skvělý projekt Knihobraní vymyslela a uskutečnila.Celkově mě projekt velmi bavil, donutil mě se nad jednotlivými tématy zamyslet a povzbudil mě v účasti v dalšíh projektech.Závěrem ještě děkuji všem čtenářům, kteří mé příspěvky komentovali ! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat