středa 3. září 2014

14. Kniha u které jsem se bála o své zdraví

14.Kniha, při které jsem se bála o své zdraví



Projekt z dílny VeEee.
Cílem projektu je každý druhý den v červnu vybrat jednu knihu z vaší knihovničky, která se hodí na dané téma. Důležité je, aby to byla kniha, kterou opravdu vlastníte a pokud možno aby se žádná kniha během 15 témat neopakovala.






Kniha, u které jsem se bála o své zdraví


Asi jsem odolná povaha, protože během čtení se o své zdraví obvykle nebojím- můj žaludek snese leccos, krrev mi hrůzou v žilách netuhne a ani nervy mi taky neprasknou, když je na konci knihy velký crash..
Když už se bojím o své zdraví - je to většinou ze 2 důvodů.Jsou knihy u kterých se bojím o své zdraví, konkrétně o zrak, protože ho od nich celý den nemůžu odtrhnout a čtu a čtu..Což očím moc neprospívá :) Ale protože to jsou většinou moc dobré knihy a o těch jsem tu psala již několikrát, přejdu spíše k druhé situaci- a to, že se bojím, že při čtení omdlím nudou.(ale zatím neomdlívám, jen nad nimi usínám..)

A právě nuda mě ohrožovala na životě při čtení Pádu od Lauren Kate.Hltala jsem stránky, nedočkavá, aby se konečně něco začalo dít, ale ono se pořád nic nedělo..A ještě k tomu mě štvala hlavní hrdinka, zkrátka mi asi prostě nepadla do oka, protože není zase až tak hrozná, a místo Danielovi jsem fandila Camovi..
Nějak nechápu jak tato série mohla dostat takové množství kladných ohlasů..?

Žádné komentáře:

Okomentovat