středa 3. září 2014

12. Kniha s nejhezčí obálkou


Projekt z dílny VeEee.
Cílem projektu je každý druhý den v červnu vybrat jednu knihu z vaší knihovničky, která se hodí na dané téma. Důležité je, aby to byla kniha, kterou opravdu vlastníte a pokud možno aby se žádná kniha během 15 témat neopakovala.




Kniha s nejhezčí obálkou


Mám spoustu knih s nádhernými obálkami a protože česká nakladatelství udělala velký krok kupředu a ve tvorbě vlastních obálek se výrazně zlepšila, knih s pěknými obálkami přibývá :)

Líbí se mi skoro všechny obálky, co aspoň stojí za pohled.Spíše než ty s nejhezčí obálkou, je jednodušší vybrat knihy s obálkou ošklivou.Osobně se mi nelíbí některé covery u série Anita Blake, česká Merry Gentry také není povedená a zázrak není ani nedávno vyšlá Noční směna..

Ale teď už k výběru.Za knihu s nejhezčí obálkou považuji asi Eldest od Christophera Paoliniho.Kromě čtení knih mě velmi baví i kreslení a tak povedeného draka, jako je ten na obálce Eldesta toužím namalovat už hodně dlouho..No zatím se mi to ale nějak nedaří.Originál je zkrátka mnohem lepší než mé napodobeniny :)

Žádné komentáře:

Okomentovat